امام جمعه میانه:

باید فرهنگ شهادت طلبی، ارزش واقعی خود را در جامعه پیدا کند

امام جمعه میانه با تاکید بر جایگاه والای شهید در پیشگاه الهی، گفت: باید جایگاه شهید و فرهنگ شهادت طلبی، ارزش واقعی خود را در جامعه پیدا کند.
کد خبر: ۹۲۷۹۱۰۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی در آیین غبارروبی مزار شهدای میانه،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، یاد کردن از شهدا را قدردانی از زحمات آنان دانست و اظهار داشت: داشتن جامعه ای امن و توام با آسایش و آرامش نیازمند قدردانی از شهدا و حفظ شان و منزلت آن هاست.

   وی قدرشناسی را برای رغبت بیشتر انسانهای شجاع و ایثارگر برای حرکت در مسیر رشد و اعتلای جامعه ضروری دانست و افزود: فرهنگ شهادت و شهادت طلبی باید ارزش واقعی خود را در جامعه پیدا کند تا بتوانیم در آینده نیز از امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی لازم برخوردار باشم.

   حجت الاسلام محمدی با اشاره به استمرار شهادت نیروهای نظامی در دفاع از مرزها از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، امنیت را ثمره ای از ایثار خون و جان شهدا عنوان کرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا و دیدار با خانواده های آنان، کمترین کاری است که می توانیم در برابر ایثارگری های آنان انجام دهیم.

   آیین غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا با شرکت نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان و جمعی از بسیجیان در میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار