سرمربی تیم ملی امید کشور،در اقدامی جالب برای حل مشکلات زادگاه پدری اش در روستای استیلی(اسطلو) شهرستان سراب، به دیدار نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی رفت.
کد خبر: ۹۲۷۹۲۸۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از دانا، حمید استیلی اسطوره فوتبال کشور و بازیکن اخلاق سالهای طولانی فوتبال کشورمان، در اقدامی جالب و دلی، به مجلس شورای اسلامی رفت و با  یوسف داودی نماینده مردم سراب با موضوع حل مشکلات روستای استیلی و زادگاه پدری اش دیدار کرد.

دکتر داودی در این دیدار قول داد که در خصوص حل مشکلات روستای استیلی به ویژه تکمیل پروژه فاز دوم دیوار ساحلی و آبخیزداری این روستا که باعث رونق کشاورزی این روستا می شود، از هیچ تلاشی دریغ نکند.

در ادامه حمید استیلی دیداری هم با دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی داشت؛ در این دیدار، دکترقالیباف از حرکت ستودنی حمید استیلی در جهت تلاش برای آبادانی زادگاه پدری اش یعنی روستای استیلی شهرستان سراب تشکر کرد و گفت: هر اقدامی از سوی هر ورزشکار و چهره مشهوری که باعث آبادانی روستا و ز ادگاه پدری اش شود، ستودنی است و من این حرکت حمید استیلی را تحسین می کنم.

گفتنی است حمید استیلی که بیشتر او را به عنوان بچه نازی آباد تهران می شناسند، اصالتا اهل روستای استیلی شهرستان سراب است و در طول چند سال گذشته، با سفر به زادگاه پدری اش، در جریان مشکلات این روستا قرار گرفته است و به دلیل تعصب و غیرتی که نسبت به روستایش دارد، چندین بار پیشقدم شده تا برای آبادانی این روستا موثر واقع شود و سال گذشته شاهد کمک مبلغی از سوی وی برای احداث پروژه دیوار ساحلی این روستا بودیم.

 ولی حشمتی برادر شهید حیدر حشمتی و مصطفی قهرمانی خبرنگار خبرگزاری دانا و از همشهریان حمید استیلی نیز در این دیدار، وی را همراهی می کردند و حمید استیلی به عنوان زننده گل قرن، تلاش دارد تا با صحبت با مسئولان مربوطه، باعث حل و فصل مشکلات زادگاه پدری اش شود و قول داده که برای دومین بار به همراه خانواده اش، به روستای استیلی سفر کند.

 

بنابراین گزارش، سال 1397 نخستین بار حمید استیلی با دعوت مسئولان ستاد یادواره شهدای روستای استیلی، به زادگاه پدری اش سفر کرد و بعد از بیش از 4 دهه برای نخستین بار روستای پدری اش را از نزدیک مشاهده کرد و از آن روز به بعد، در تلاش است تا با رایزنی با برخی مسئولان، باعث حل مشکلات این روستا شود.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات