خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا گفت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان اسلام و به برکت خون شهداست.
کد خبر: ۹۲۷۹۴۲۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی در آیین تجدید میثاق با شهدا، افزود: تجلیل از شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست.

وی اضافه کرد: شهدا با بصیرت و تابع ولایت فقیه خود بودند و برای پشتیبانی از میهن وارد عرصه شدند، آن ها به ما آموختند تا پشتیبان و وفادار ولایت فقیه باشیم و زیر بار ذلت و ظلم نرویم.

شریفی یادآور شد: شهدا با اطاعت از ولی فقیه در مسیر دفاع از اسلام گام نهادند و به لطف خداوند توانستند در مقابل استکبار جهانی سینه سپر کنند.

وی تأکید کرد: ما باید بر اساس فرموده مقام معظم رهبری، همواره از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سپاس‌گزاری کنیم چراکه آسایش و آرامش ما و امنیت ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی آن هاست.

شریفی در پایان سخنان خود با بیان اینکه ما باید تربت و آرمان پاک این شهدا را حفظ کنیم. خاطرنشان کرد: وظیفه ما طبق پیام و فرمایش مقتدایمان، حفظ فرهنگ والای ایثار و شهادت و سپردن آن به نسل‌های آینده است تا همگان بدانند این انقلاب و جمهوری اسلامی، چقدر برای ما هزینه داشته و برای ملت گران تمام شده است.

ارسال نظرات