مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در پنج ماه امسال بیش از هفت هزار تن گاز مایع در این استان تامین و توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۳۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

توزیع بیش از هفت هزار تن گاز مایع در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  سیدحجت مدنی  با اشاره به تعداد ۲۰ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید و گاز مایع در مناطق مختلف استان اظهارداشت: توزیع گاز مایع از طریق هشت شرکت موزع و ۱۲ تاسیسات و ۱۷۳ عامل فروش گاز مایع در نواحی ۶ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل انجام می‌شود .

وی  ضمن تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مصرف‌کنندگان گاز مایع، از همراهی مسوولان و عاملان توزیع در اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع تقدیر کرد و افزود: با توجه به سرد سیر بودن استان شرکت‌های موزع باید نسبت به جذب سهمیه تخصیصی گاز مایع از مبادی تامین و توزیع مناسب اقدام کنند تا خللی در توزیع گاز مایع برای مصرف‌کنندگان این سوخت  ایجاد نشود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با توجه به اجرایی شدن طرح توزیع گازمایع خانوارهای روستایی و شهری فاقد گاز طبیعی بصورت الکترونیکی و با استفاده از زیرساخت بانکی ، بیان کرد: مصرف‌کنندگان گاز مایعی که در سامانه سدف ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از اول تا ۳۰ مهرماه امسال با در دست داشتن کارت بانکی معرفی شده در زمان ثبت‌نام به فروشندگی منتخب و  عاملین توزیع گاز مایع مراجعه و نسبت به دریافت سهمیه در نظر گرفته شده (هر خانوار ۴۴ کیلوگرم) اقدام کنند.

مدنی با بیان اینکه مشکلی در تامین و توزیع  گاز مایع جهت مصرف‌کنندگان واقعی در استان نداریم و همه مراکز عرضه این سوخت فعال هستند افزود: اعتبار ماهانه صدور حواله دریافت گاز مایع تا پایان ماه ذکر شده اعتبار دارد و باید سوخت گاز مایع منظور شده از طریق مصرف‌کنندگان دریافت شود

ارسال نظرات