خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

دیدار کلیه کارکنان ناحیه شیروان با امام جمعه شهرستان

دیدار کلیه کارکنان ناحیه شیروان با امام جمعه محترم شهرستان شیروان به مناسبت هفته دفاع مقدس در دفتر امام جمعه برگزار گردید .
کد خبر: ۹۲۷۹۶۴۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام تکمیلی به مناسبت  هفته دفاع مقدس در دیدار مسئولان رئسای ادارات ونهاد ها و نیروهای مسلح بیان داشت که، با اشاره به رشادت‌ها و شهادت‌طلبی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس تبیین ارزش‌های این هشت سال را برای جوانان و نوجوانان ضروری دانست.


وی اظهار كرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس ابزاری بازدارنده در مقابل هجمه فرهنگی دشمن است.


امام جمعه شیروان با بیان اینكه فرهنگ ایثار و شهادت باید نسل به نسل در بین آینده‌سازان ایران انتقال یابد و نهادینه شود گفت: جوانان باید دشمن را بشناسند و در مقابل هجمه فرهنگی راه درست را انتخاب كنند.


در ادامه نیز  فرمانده سپاه شیروان ضمن تبریك فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این دوران گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداكاریهای ملت بزرگ ایران است ملتی كه با دست خالی در مقابل تمام جهان خواران ایستاد و از خاك و ارزش های خود دفاع كرد.

جناب سرهنگ عباسعلی ریحانی گفت: امروز به بركت انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران بیمه شده و ما امروز به این عزتی كه در آن قرار داریم دست پیدا كردیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار