مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه مطرح کرد:

خانواده معظم شهدا و ایثارگران ذخیره های معنوی نظام اسلامی / ایثار و از خودگذشتگی شهدا الگویی ماندگار برای جامعه

سردارابراهیم پور گفت:خانواده معظم شهدا و ایثارگران ذخیره معنوی نظام اسلامی هستند و تکریم آنان وظیفه همگان است چراکه این قشر نقش برجسته‌ای را در تداوم و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۳۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛سردارعظیم ابراهیم پوردر یادواره شهدای دانشجوی شهرستان خمین که به مناسبت هفته دفاع مقدس درمصلی حضرت امام خمینی(ره) برگزارشده بود گفت:خانواده معظم شهدا و ایثارگران ذخیره معنوی نظام اسلامی هستند و تکریم آنان وظیفه همگان است چراکه این قشر نقش برجسته‌ای را در تداوم و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند.

وی گفت:ایثار و از خودگذشتگی شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های آنان، الگوی ماندگار برای جامعه است.


ابراهیم  پوربا بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر مایه افتخار است، اضافه کرد: بسیاری از مادران شهدا هنوز چشم انتظار آمدن فرزندان خود هستند. 


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت برخاسته از مکتب حسینی و قیام عاشورا است و باید همواره زنده نگه‌داشته شود.


سردار ابراهیم پور درپایان تصریح گفت: انقلاب اسلامی هدیه ارزشمندی به ملت ایران است که باید شاکر آن بود و با تیزهوشی و بصیرت آن را از هرگونه انحراف و گزندی به دور داشت.

ارسال نظرات