فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت سروان مقداد بویر را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۲۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, متن پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند
(آل عمران۱۶۹)

فرزندان غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد همواره در راه حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در رکاب ولایت ، با جانفشانی ، ایثار و رشادت های فراوان نقشی تاریخی و سرنوشت ساز را ایفا کرده اند.حضور موثر و چشم‌گیر جوانانمان در مرزهای جغرافیایی و عقیدتی کشور،منجر به شکست دشمنان قسم خورده گردیده است.پرواز جاودان و غرور آفرین برادر و همکار عزیزمان شهید سرافراز سروان مقداد بویر بار دیگر نشان داد که مردم همیشه درصحنه این استان مبارز، در راه حفظ انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار ایستاده اند.
اینجانب عروج سرخ آن سرباز فداکارمیهن و مجاهد فی سبیل الله را محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه شریف ،رهبر معظم انقلاب، جان برکفان نیروی انتظامی،هموطنان ارجمند، مردم عزیز استان،همرزمان و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض مینمایم.
دشمنان بدانند شهادت فرزندانمان عزم ما را در مبارزه و جهاد استوارتر خواهد ساخت و به خون شهیدانمان سوگند یاد میکنیم ، تا آخرین قطره خون هرگز دست از مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی ایران نخواهیم کشید.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان
فرمانده تیپ ۴۸فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

****

گفتنی است عصر شنبه 5 مهرماه 99 فرمانده پاسگاه مرزی دشت آزادگان سروان مقداد بویر از روستای الگن چاروسا شهرستان کهگیلویه به همراه استوار عبدالله مومنی از شهر ایذه خوزستان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات