فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی بسیج در این استان، گفت: ظرفیت‌های ورزشی بسیج در استان یزد در اختیار تمام مردم بوده و استفاده از آن‌ها برای عموم آزاد است.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۶۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار رضا پورشمسی در آئیین افتتاح فاز دوم دهکده مقاومت استان یزد که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد، با بیان این‌که پیش از این دهکده مقاومت یزد به نام موقعیت شهید رشیدی نامگذاری شده بود و قریب به ۳۰ هزار رزمنده دفاع مقدس در این محل آموزش دیده‌اند، اظهار کرد: وظایف بسیج در حوزه‌های مختلف بعد از اتمام جنگ تحمیلی ادامه داشته و همواره سعی شده برای پیشبرد اهداف نظام یاری‌رسان مسئولان و دست‌اندرکاران باشند.
وی با بیان این‌که ظرفیت‌های ورزشی بسیج فقط ویژه پاسداران و بسیجیان استان نیست و همه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، گفت: مجموعه سپاه الغدیر سعی دارد با ایجاد یک سری زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و اقتصادی مسئولان استان را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر یاری کند.
فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: سالن تیراندازی سرپوشیده، محل نمایش روباز، زمین پینت بال، سالن شبیه ساز میادین تیراندازی با هفت نوع سلاح، مسیر دوچرخه سواری کوهستان، پیست اسب سواری، پیست موتورسواری و مسیرکوهنوردی از جمله ظرفیت‌های تفریحی و ورزشی دهکده مقاومت استان یزد است.
سردار پورشمسی در پایان توسعه فضای تکمیلی دهکده مقاومت استان یزد را مستلزم همکاری و مشارکت مدیریت شهری به ویژه شهرداری یزد دانست و بیان کرد: امیدواریم با همراهی مسئولان و دست‌اندرکاران هرچه سریعتر زمینه توسعه فضای سبز و اجرای یک سری زیرساخت‌های توسعه‌ای برای این محل ایجاد شود.
ارسال نظرات