خبرهای داغ:
جلسه برنامه ریزی جهت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان جنوبی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۸۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای والامقام بیان نمود: اقتدار و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی شهیدان عزیز می‌باشد و بر همه ما واجب است قدردان تلاش‌های شهدا و خانواده‌های گرانقدرشان باشیم.

وی با بیان اینکه هدف شهدا مبارزه با استکبار و دفاع از انقلاب و میهن اسلامی بود، افزود: در جنگ تحمیلی همه مستکبران عالم به صحنه آمدند و از ابزار، امکانات و توان خود استفاده کردند تا انقلابی را نابود کنند که مردم با نثار خون خود به پیروزی رسانده بودند.
 
حجت الاسلام ملایی ادامه داد: قدرت ایمان، مجاهدت، همدلی و وحدت مردم با رهبری امام راحل عظیم الشان، جلوه‌های ماندگاری از شکوه ایمان و ایثار را به نمایش گذاشت و هیمنه مستکبران را در هم شکست و زیباترین تابلوی مبارزه با استکبار را در مقابل دیدگان تاریخ و جهانیان قرار داد و نشان داد می‌توان با قدرت مقاومت، سلاح ایمان و عشق در مقابل همه مستکبران پیروز شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار از مهمترین آموزه‌های اسلام، مکتب محرم، عاشورا و دفاع مقدس است، گفت: روز ۱۳ آبان به دلیل اتفاقاتی که در تاریخ انقلاب در این روز افتاده روز ویژه مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است.
 
حجت الاسلام ملایی بیان کرد: این روز یاد آور وقایع مهمی می‌باشد که تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به خاک وخون کشیده شدن دانش آموزان توسط دژخیمان شاهنشاهی در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ سه واقعه مهم این یوم الله است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان امسال با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) تقارن یافته و تلاش بر این است که در برنامه ریزی‌ها با در نظر گرفتن شرایط ناشی از ویروس منحوس کرونا و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و اصل سلامت محوری به شیوه مقتضی، هماهنگ با سراسر کشور گرامی داشته شود.

در این جلسه کارگروه‌های استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویژه ۱۳ آبان جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های متناسب به ویژه در ابعاد تبلیغات محیطی، فضای مجازی، تدارک برنامه‌های تبیینی سلامت محور و آمادگی برای برگزاری مراسم در صورت مجوز ستاد مقابله با کرونا و اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور فعال شدند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها