سرهنگ حسینی:امروز در روستای علی آباد صممصام از توابع شهرستان خمین با همکاری بخشداری شهرستان خمین، اداره آب روستایی و کمک های مردم همین روستا به پایان رساندیم و توانستیم به طول 2کیلومتر بااعتباری به مبلغ 900میلیون ریال، آب شرب سالم وبهداشتی به خانه های این مردم انقلابی و زحمت کش برسانیم.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۸۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین ؛ سرهنگ پاسدار سید علی اکبرحسینی فرمانده سپاه خمین به مناسبت هفتمین روز دفاع مقدس درگفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص افتتاح خط انتقال آب شرب بهداشتی به یکی از روستاهای شهرستان خمین گفت:دفاع مقدس اوج معنویت، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری بود و رزمندگان اسلام با الگوگیری از عاشورا و قیام امام حسین(ع) در دفاع از اسلام سربلند شدند و دشمن را به خاک مذلت کشاندند.

وی گفت:با فرمان حضرت امام (ره) در اوایل انقلاب اسلامی یعنی درسال 58 فرمان تشکیل جهادسازندگی را داد تا نهضتی همه جانبه در مبارزه با فقر، محرومیت ، توسعه وعمران روستاها و حرکت در جهت استقلال و خودکفایی صورت گیرد.

سرهنگ حسینی در ادامه بیان کرد:همان ماموریت هایی را که در دهه های اول انقلاب جهاد سازندگی انجام می داد ،بسیج سازندگی در سپاه پاسداران ادامه دهنده همان ماموریت ها،و اهداف جهادسازندگی را دنبال می کند.

فرمانده سپاه خمین در ادامه گفت:امروز بسیج سازندگی سپاه خمین  در ادامه سلسله رزمایش های کمک های مومنانه درسال جاری تعداد 400بسته کمک های مومنانه به افرادی که توسط رده های بسیج شناسایی شده اند،اهداء می نمایند، در این بسته هاروغن ،برنج ،رب ، حبوبات و...می باشد که حدودا ارزش ریالی آنها4 میلیون ریال می باشد.

سرهنگ حسینی افزود: خوشبختانه امروز ماموریتی که در روستای علی آباد صممصام از توابع شهرستان خمین با همکاری بخشداری شهرستان خمین، اداره آب روستایی و کمک های مردم همین روستا به پایان رساندیم  و توانستیم به طول 2کیلومتر بااعتباری به مبلغ 900میلیون ریال، آب شرب سالم وبهداشتی به خانه های این مردم انقلابی و زحمت کش برسانیم.

فرمانده سپاه خمین درپایان تصریح کرد:با تحریم های ظالمانه دشمنان این انقلاب چه در8 سال دفاع مقدس و درحال حاضر که جنگ اقتصادی می باشد، ماتوانستیم  و می توانیم بگوییم  درحال حاضر قوی هستیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات