خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسائل اقتصادی در ایران پروژه سیاسی دشمن است/ جواب دشمن را با قدرت بدهید نه با لبخند و چاپلوسی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: لیبرال دموکراسی هرجا نفوذ کنند علامت نفوذشان فاسد کردن مردم است حتی در ایران اسلامی این مسائل اقتصادی اتفاق نیست چون در  برنامه های سیاسی اتفاق معنی ندارد اینها پروژه است و ممکن است با ده واسطه روی تصمیم گیری ها وتصمیم سازی ها تاثیر بگذارند و رد پای خودشان را گم کنند.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۴۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان امروز در دیدار با کارکنان نیروی هوا و فضای سپاه انصار الرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهید علامه مطهری کتابی به نام «انسان در قرآن» دارد اینکه انسان در قرآن چگونه معرفی شده و در دو سطح بسیار متفاوت از همین انسان به عنوان مسجود ملائکه نام می برد و به لازمه اینکه بعد از خلقت انسان خداوند می فرماید «تبارک الله احسن الخالقین» لازمه اش این است که انسان «احسن المخلوقین» است.

وی با بیان اینکه تفسیر قرآن گاهی در قرآن و حدیث است و یک تفسیر قرآن هم در صحنه میدانی است افزود: به جامعه بشری نگاه کنیم چگونه قرآن تفسیر شده است و این خیلی تفسیر خوبی است در صحنه میدانی می بینید یک واقعیت غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: انسانهایی بالاتر از فرشته که باید مسجود ملائک باشند ارواح طیبه شهدای حق و راه دین، علمای راستین، عرفای واصلین و چهره های  زمان معاصر همچون چهره امام و رهبری، حاج قاسم سلیمانی، آیت الله مطهری و شهید چمران، اینها تفسیر آیات قرآن از انسان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در آن طرف قضیه کدام حیوان درنده و گزنده به پلیدی ظالمان و مستکبران زمان است در حالی که هنوز اینها به هدف مطلوبشان نرسیدند. اینکه لیبرال دموکراسی از حکومت مطلق خودش در جهان تعبیر می کند به پایان تاریخ یعنی چه؟ و اینکه اگر سلطه حکومت لیبرالی به جهان فراگیر شود پایان تاریخ می شود معنی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: دیدگاه استبدادگران همینطور است که از انسان به حیوان اقتصادی تعبیر می کنند و از نظ آنها هرچه توجیه اقتصادی داشته باشد درست و خوب است ولو قتل عام، هتک ناموس و ویران کردن کشورها و شهرها باشد این تفکر لیبرال دموکراسی غرب است.

انسان زدایی تز جریان لیبرال دموکراسی در راه سلطه بر جهان است

وی بیان داشت: حیوان اقتصادی از درنده و گزنده ای بدتر است  و اینها برای اینکه به سلطه جهانی برسند و پایان تاریخ را اعلام کنند تزشان این است که انسانها را به شکل حیوان درآورند و بعد بر اساس تعبیر خودشان با تفکر منحط و منحرف بر گله انسانها مثل گاو وحشی باید مسلط شد.

 حجت الاسلام عبادی ادامه داد: پس قبلا باید انسان زدایی و انسانها را تبدیل به حیوان کنند و همه صفات کمالات و ارزشها را محو کنند از هر طریقی شد فرق نمی کند. چرا بر توسعه مواد مخدر، آلوده کردن فساد و فحشا، از هم پاشیدن خانواده ها و ارزشهای دینی اصرار دارند؟ چون در راه هدف آنها باید ابتدا این امر محقق شود به این دلیل از «انسان» وحشت دارند.

وی اضافه کرد: چنین چیزی محقق نمی شود و اگر اتفاق بیفتد و آنها با این تز بر انسان مسلط شوند پایان تاریخ معنی اش این است که این تغییرها و سیستم ها که در دنیا هست صورت نمی گیرد چون وقتی بر جهان مسلط شوند به هیچ فردی هیچ گونه اجازه ای نمی دهند.

حجت الاسلام عبادی اظهار داشت: استبدادی که در آن به شیوه زندگی سلطه بر حیوانات هیچ حد و مرزی ندارد و سیستم طوری تنظیم می کنند در امور اقتصادی شان که طبقه سرمایه دار مالک این گله حیوانات هستند و دولت ها مهره های طبقه سرمایه داران هستند که موظفند ایده های آنها را در جهت سلطه انجام دهند و از این جهت ننگی ندارند.

وی یادآور شد: با همه شعارها و فریب هایی که دارند بیش از یک سال جلیقه زردهای فرانسه آمدند و شنبه هر هفته  حرفشان این بود که چه سیستمی است که یک درصد جمعیت مالک 99درصد سرمایه باشد؟ پاسخش کورکردن، قطع عضو، کشتن و زندان است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در حالی است که هنوز اینها می خواهند فریبشان را با عنوان آزادی حفظ کنند و لذاست تمام آنچه در استعدادشان است پیاده نمی کنند وقتی به پیغمبران اهانت می شود با کمال پر رویی می گویند اینجا آزادی است حال اگر در همان کشور کسی بگوید این فرضیه دروغ هلوکاست قابل تردید است زندان می برند و شکنجه می کنند.

 وی خاطر نشان کرد: با اینکه فریب آزادی را می خواهند حفظ کنند اما در صحنه میدانی رعایت نمی کنند. در آمریکا وقتی مردم حرفی دارند عوض پاسخ منطقی با آنها چگونه برخورد می کنند می گویند سیاه پوستان هم انسان هستند فقط زندان و شکنجه دارد.

حجت الاسلام عبادی متذکر شد: آن مسئله شان که اگر حکومت لیبرال دموکراسی غرب بر جهان مسلط شود پایان تاریخ است معنی اش این است که به هیچ شخص، جریان و اندیشه ای هیچ فرصتی نمی دهند و تغییر و تبدیلی ممکن نیست.

مسائل اقتصادی در ایران اسلامی اتفاق نیست اینها پروژه است

وی خطاب به پاسداران گفت: شما در مبارزه با یک چنین غولهای بیابانی و با انواع شگردها، فریبها و سازش کاری ها که هرجا وارد شوند اول انسانها را فاسد می کنند و هرجا نفوذ کنند علامت نفوذشان فاسد کردن مردم است حتی در ایران اسلامی این مسائل اقتصادی اتفاق نیست چون در  برنامه های سیاسی اتفاق معنی ندارد اینها پروژه است و ممکن است با ده واسطه روی تصمیم گیری ها وتصمیم سازی ها تاثیر بگذارند و رد پای خودشان را گم کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: وقتی مردم دچار گرسنگی شدند و بی عدالتی و حقوق های نجومی و رشوه خواری آن چنانی شد طبعا مردمی که به نان شبشان محتاج شوند آسیب پذیر هستند آن ها هم دزد می شوند و بازاریها گرانفروش می شود.

وی هشدار داد: این طرح و برنامه از سوی دشمن است و الا این کشور با سرمایه عظیم طبیعی و استعدادهای مردمی، قانون اساسی و رهنمودهای رهبر در جهت اقتصادمقاومتی چرا این حرفها به گوش هیچ مسئولی نمی رود؟ اگر اتفاق و اشتباه باشد با یک بار گفتن اصلاح می شود اما این مسئله دیگری است.

اگر جلوی دشمنان و تفکر لیبرال دموکراسی غرب را نگیرید راه سعادت بشر برای همیشه بسته خواهد شد

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: جهاد شما در راه خدا که برای همه ارزشهاست یک بخش قضیه از نظر ارزشهای دینی، حفظ ایمان، ادب و ناموس مردم یک بحث است اما ارزشهای کار شما تنها در یک چارچوب خلاصه نمی شود بلکه برای نجات نوع انسان که محبوب خداست جهاد می کنید.

وی تاکید کرد:  اگر شماها و امثال شماها جلوی اینها را نگیرند و آن سلطه جهانی آنها حاصل شود یقین بدانید که برای همیشه راه سعادت را بر بشر می بندند و بشر را مانند حیوانی استثمار می کنند ارزش این جهاد شما چیزی نیست که با عدد و رقم بتوان شمار کرد.

 نماینده ولی فقیه در استان خطاب به پاسداران گفت: خدا می داند شما در نزد پروردگار چه مقامی دارید که همه آزادی ها، ایمان، درستی و  اخلاق انسانیت در گرو جبهه شماست خیلی خدا را شکر کنید و به پدر و مادر ، اجداد و گذشتگان خود دعا کنید چون شما سدی در برابر هجوم خیلی بدتر از مغولان هستید.

راه مقابله با دشمنان همان راهی است که سپاه پاسداران انتخاب کرده است

 وی اظهار داشت: امروز انسان مظلوم است. بیش از 70 سال سر فلسطین چه می آورند هرجا سلطه پیدا کنند فرقی ندارد ویتنام یا نیجریه باشد ، یمن و سوریه  یا عراق و ایران باشد.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: آنها هیچ محدودیتی ندارند چون زشت و زیبا و حق و باطل برای آنها مطرح نیست یعنی هیچ آفتی برای بشر به این بدی نبوده است به صورت جبهه قوی که بخش عظیمی از جهان و همه ساختارها را تصرف داشته باشد نبوده است که برای بشر بسیار خطرناک است.

 هرجا انسان فاسقی است از او پشتیبانی می کنند و هر جا انسان صالح و راستینی است می خواهند او را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: علاج در این جبهه گسترده مذاکره نیست همواره درگیر دو زاویه مشکل خیز هستیم یکی شیطان های آنچنان و ابله های این چنین.  مذاکره با چه کسی؟ تنها یک راه دارد و آن راه درست را شما انتخاب کردید با ایمان به خدا روی پای خود و استعدادهای خود بایستید و جواب زور آنها را با قدرت بدهید. با چاپلوسی و لبخند که نمی شود آنها همه شما را به بازی می گیرند.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: آنچه آنها را ناکام می گذارد همین است و آنچه جهان آماده خواهد کرد برای فرج جهانی و نوع بشر از این آفت سخت جان سالم به در برد. ظهور حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) است تحقق خواهد یافت و شخصیت امام و رهبر می فرمایند که من بر این دست و بازو بوسه می زنم تعارف نیست بلکه واقعیت است که این دست و بازو نوع بشر را از آفت بزرگ نجات می دهد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار