آغاز دوره آموزشی ۱۵ روزه بسیج گردان‌های مناطق گرمسیری در گچساران

دوره ۱۵ روزه تکمیلی ۲ به میزبانی گردان ۴۸۵ گچساران، در پادگان شاهد با رعایت اصول و موازین بهداشتی آغاز و قرار است به مدت ۱۵ روز ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۵۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, دوره آموزشی ۱۵ روزه بسیج( تکمیلی ۲) گردان‌های گرمسیری در پادگان شاهد گردان ۴۸۵ گچساران با حضورسرگرد پاسدار مسعود محمدی پور مدیر مرکز تداوم تیپ ۴۸ فتح آغاز شد.
در این دوره بسیجیان به فراگیری آموزش‌های رزم انفرادی، مهارتهای تیراندازی، امور اعتقادی، بصیرتی و ... خواهند پرداخت.
در این مراسم سرگرد پاسدار مسعود محمدی‌پور مدیر مرکز تداوم آموزش تیپ ۴۸ فتح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خوش‌آمدگویی به بسیجیان، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: دفاع مقدس سند افتخار و برگ زرینی بر تارک افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
در ادامه آیین افتتاحیه، سروان پاسدار شهریار محمدی تبار فرمانده گردان ۴۸۵ امام حسین گچساران پس از خوش‌آمدگویی خدمت بسیجیان حاضر در دوره و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ذکر وضعیت برگزاری دوره و قوانین و اصول دوره از سوی بسیجیان پرداختند و سین برگزاری دوره را برای آنها تشریح نمودند.
لازم به ذکر است این دوره به عنوان دوره مقدماتی سربازی به حساب می آید و این بسیجیان می‌بایست در مرکز استان دوره را طی می‌کردند اما به دلیل بیماری کرونا و وجود ظرفیت مکانی و داشتن مربیان مجرب و با پیگیری‌های بعمل آمده توسط فرمانده  تیپ ۴۸ فتح سردار حکمتیان در شهرستان گچساران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات