به مناسبت هفته دفاع مقدس؛  با توجه به شرایط بیماری کرونا؛ یادواره 175شهید شهرستان و 7شهید  گمنام شهرستان کوهبنان به صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۲۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا یادواره 175شهید شهرستان و 7شهید  گمنام شهرستان کوهبنان به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اداره اوقاف و موسسه فرهنگی هنری توتیای بام کویر، در کنار امامزاده سید سلیمان علیه السلام و جوار قبور مطهر شهدا به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ داوود خالداری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهدا با ایثارگری و دلاوری هایی که کردند باعث ماندگاری ما و دین ما شدند.

ایشان با اشاره به آیه ای از قرآن افزودند: به کسانی که در راه خدا به شهادت رسیده اند نگویید فوت کرده اند بلکه آنها  زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند و به مقامی رسیده اند که درک آن برای ما سخت است.

ایشان با اشاره به سخن امام حسین علیه السلام بیان داشت: دو خصلت باید در انسان باشد تا به شهادت برسد که یکی، ایثار و از خود گذشتگی و دوم کسی که وطنش دنیا نباشد و در آرزوی رسیدن به خدا باشد که شهدا به این مقام رسیده بودند.

 

 

ارسال نظرات