برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اداره امور مالیاتی شاهرود+ فیلم

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس به همت پایگاه قائم حوزه بسیج ادارات الحدید و روابط عمومی اداره امور مالیاتی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۷۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس به همت پایگاه قائم حوزه بسیج ادارات الحدید و روابط عمومی اداره امور مالیاتی شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود و ریاست و کارکنان اداره امور مالیاتی و رئیس هیات بازی‌های بومی و محلی و دارت و تیراندازی شهرستان حضور داشتند، عبداللهی ریاست اداره امور مالیاتی به خیرمقدم پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی معاونت تعلیم و تربیت سپاه شاهرود به بیان اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.
حاج عباس اکبریان رزمنده و راوی دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس بویژه شهید منصور عبداللهی برادر ریاست اداره امور مالیاتی شهرستان و شهدای شهرستان پرداخت و خدمت رسانی به مردم را یکی از تاکیدات شهدا عنوان کرد و افزود: شهدای ما در خدمت رسانی به مردم پیشتاز بودند و از جان خود برای جامعه گذشتند.
در این مراسم از برگزیدگان مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس با اهدا هدیه با حضور مسئولان تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار