مدیر کانون بسیج رسانه شهر یاسوج در آیینی با حضور برخی مسئولان بسیج و اصحاب رسانه استان منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۹۰۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ،  نشست هم اندیشی و بصیرتی سیاسی فعالان رسانه ای یاسوج و اعضای بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به همت سازمان بسیج رسانه استان در سالن کنگره شهدای استان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان‌جو مسوول ستاد تخصصی اقشار بسیج در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار علی ظهرابی معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح, سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند.

 مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمددر این آیین تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام گفت:   یکی از موضوعاتی که از اگر  مسئولان پرسیده شود تا در حوزه رسانه بیان کنند شنیدن اخبار منفی در رسانه ها است اما این موضوع نسبت به سایر استان ها  اخبار منفی کمی وجود دارد.

سروان پاسدار فخرالدین رضایی گفت: برخی اخبار منفی ناشی از عدم اشراف و سواد رسانه‌ای در حوزه خبر توسط عموم جامعه است که در این راستا وظیفه ما به عنوان رسانه های رسمی تولید محتوای مناسب با فرهنگ های بومی برای خنثی سازی آسیب های منفی آن است. 

وی افزود: هدف کار رسانه ای اصلاح جامعه و کمتر شدن اخبار منفی در جامعه است، از طرفی سهم خبرنگاران استان در جشنواره های کشوری کم بوده که باید بهترین خبر در ماه های مختلف مشخص باشد تا صاحب عنوان، در جشنواره های کشوری مانند جشنواره های ابوذر شود.

در این نشست  سید فرشاد رجایی فر به عنوان  مدیر کانون بسیج رسانه شهر یاسوج معرفی و منصوب شد.

رجایی فر دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات ( گرایش روزنامه نگاری) از دانشگاه صدا و سیما است و سابقه فعالیت در خبرگزاری فارس، مهر، آریا و پایگاه های خبری محلی استان را در کارنامه خود دارد.

رجایی فر بنا به پیشنهاد مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بواحمد و در حکمی که به امضای سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان به امضا رسیده به مدت دوسال  به عنوان مدیر کانون بسیج شهر یاسوج عهده دار مسئولیت شد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات