حکمتیان تصریح کرد: امروز نیاز به یک گفتمان مشترک و وحدت و همدلی داریم و گفتمان مقاومت و راهبرد عاشورایی راه کنار زدن تمامی مشکلات کنونی است.
کد خبر: ۹۲۸۲۰۸۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, فرمانده تیپ ۴۸ فتح و هیئت همراه با دکتر عنایت نامجو مسئول جدید سما دانشگاه آزاد اسلامی استان دیدار کرد.
در این دیدار سردار حکمتیان ضمن گرامیداشت یاد خاطر دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، انتصاب دکتر نامجو را تبریک عرض نموده و توفیقات ایشان را از درگاه الهی خواستار شدند.
حکمتیان افزود: ما آمادگی داریم تا در عرصه‌های هم‌افزایی علمی و فرهنگی با این واحد همکاری نمائیم.
وی گفت: جنگ امروز علیه ما سختر از جنگ سخت است و یک نبرد تمام عیار رسانه‌ای و جنگ تمام عیار اقتصادی و یک شوی تبلیغات نظامی هستیم. باید حواسمان باشد که امروز دچار جنگ نرمی هستیم و نبرد رسان‌ه‌ای بی‌امانی علیه ما وجود دارد و با جنگ تمام عیار اقتصادی هم که معیشت مردم را نشانه رفته‌اند. دشمنان امورزه در صدد تسخیر قلب و ذهن مردم هستند تا مردم از حاکمیت فاصله بگیرند و این را به مردم القا کنند که این نظام ناکارآمد است.
حکمتیان تصریح کرد: امروز نیاز به یک گفتمان مشترک و وحدت و همدلی داریم و گفتمان مقاومت و راهبرد عاشورایی راه کنار زدن تمامی مشکلات کنونی است.
حکمتیان ابراز داشت: امروزه ما باید با وحدتمان اجازه ندهیم خواب دشمن تعبیر شود و ما ان‌شاءالله این پیچ تاریخی را طی خواهیم کرد.
حکمتیان افزود: تیپ ۴۸ فتح ماحصل هنه ایثار و مردانگی و رشادت‌های رزمندگان این استان هست. استان ما رتبه اول ایثار‌گری در جمهوری اسلامی ایران به نسبت جمعیت داریم، ۳۳ هزار رزمنده، ۱۳ هزار جانباز، ۳۱۷ آزاده و ۱۸۸۳ شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب نمودیم.
و یادگار ماندگار و برگ زرین و پر افتخار تیپ ۴۸ فتح هم والفجر ۸، کربلای ۴ و ۵، پد خندق، آزادسازی مهران در دوران دفاع مقدس است.
حکمتیان گفت: تیپ ۴۸ فتح متناسب با هر نوع تهدید و هر نیاز ما حاضر بوده و انجام وظیفه کرده‌ایم.
در فعالیت‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی، عرصه‌های اقتصادمقاومتی، دفاع از مرزها و مبارزه با قاچاقچیان، مبارزه با فتنه‌های داخلی، کمک به سیل‌زدگان، گند‌زدایی و نبارزه با بیماری کرونا، ارائه خدمات با زائرین اربعین حسینی، مهار آتش سوزی‌های مناطق استان، و ... خدمات‌رسانی نمودیم‌.
حکمتیان بیان کرد: امروزه تیپ ۴۸ به عنوان یک نگین انگشتری در مجموعه پر افتخار استان در کنار مدیران و مسئولین این استان به صورت شبانه‌ روزی فعالیت می‌کند.

وی گفت: ما عنوان موفق‌ترین رده را در بین تیپ‌های مردم پایه کشور کسب نمودیم. و هم اکنون در عرصه مهم و با اهمیت فعالیت‌های علمی آمادگی خود را جهت همکاری با مجموعه دانشگاهی استان اعلام‌می‌کنیم.
در ادامه این دیدار دکتر عنایت نامجو ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین پیروز مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ فتح و هیئت همراه و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ابراز داشت: ما به استناد به سخن حضرت امام( ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت: سپاه نور چشم ما و خار چشم دشمنان است و ما به وجود سپاه افتخار می‌کنیم و می‌بالیم.
امید است که بتوانیم در چتر حمایت آقا امام زمان(عج) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق خدمتی خالصانه را داشته باشیم.

ارسال نظرات