خطیب جمعه موقت هرات:مجلس، دولت و قوه قضائیه هرچه سریعتر گرانی‌های بی سروسامان را کنترل کنند.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۸۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ نماز جمعه این هفته هرات به امامت حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت هرات برگزار شد.
حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ضمن تبریک به فرماندار جدید شهرستان خاتم از مسئولین استان و شهرستان خواست که با تهیه زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی شهر هرات و بخش مروست و تسریع در دوبانده شدن جاده‌های هرات به یزد و به شهر بابک و زمینه جذب سرمایه داران به سرمایه گذاری در شهرستان خاتم را فرایم نمایند تا از افزایش امار بیکاری جوانان شهرستان خاتم پیشگیری شود.

خطیب جمعه هرات در ادامه:باتوجه به گرانی‌های روز افزون کشور به ویژه اقلام معیشتی مردم از مجلس، دولت و قوه قضائیه خواست که گرانی و تورم را با تامین نیروی سازمان تعزیزات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان را و ورود دادستانی‌ها و مدیرت پویای ستاد تنظیم بازار را هرچه زودتر حل نمایند.
امام جمعه موقت هرات همچنین از دولت و مجلس خواست که فرصت ۴۰۰ میلیاردی سرمایه گذاری با اتصال به جاده ابریشم را از دست ندهند.

وی افزود که با متنوع سازی سبد ارزی اثر تحریم‌ها را کاهش دهند.

حجت الاسلام محمودی با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی خاطر نشان ساخت که اربعین حسینی زمینه ساز ظهور امام زمان عج خواهد شد و از مردم خواست با توجه به شرایط بحرانی ویروس کرونا در برگزاری مراسم‌های عزاداری و اربعین حسینی به رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی دقت داشته باشند.
ارسال نظرات