دیدار فرماندهان انتظامی گناوه با مسئولان سپاه انصار الحسین (ع)

فرمانده انتظامی و دریابانی شهرستان گناوه و جمعی از اعضای کادر این دو مجموعه با مسئولان سپاه انصار الحسین در سالن جلسات سپاه این شهرستان (ع) دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۲۳۰۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

دیدار فرماندهان انتظامی گناوه با مسئولان سپاه انصار الحسین (ع) 

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، مسئول دفتر نمایندگی سپاه انصار الحسین (ع) با اشاره به اهمیت دفاع مقدس مقدس، گفت: در هشت سال مقدس دفاع شرعی و عقلی انجام دادیم، دفاع ما مقدس بود و باید سالروز آن همیشه گرامی داشته شود.

سید محمد امین خاضع بیان داشت: همان گونه که می‌دانید حضرت امام خمینی (ره) سال‌های متمادی در عراق تبعید بوده و خودشان شاهد فعالیت‌های ضد دینی بعثی‌ها بوده اند، حضرت امام (ره) صراحتاً بیان می‌دارند: «ما حزب بعث عراق را می‌شناسیم و می‌دانیم که این‌ها به اسلام عقیده ندارند، دشمن اسلامند و اسلام را خار راه خویش می‌دانند همچنین صدام حسین، این جنگ را بر ملت مسلمان ایران تحمیل کرد.

وی اضافه کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: ((ما کسانی را که از اصول اسلام و قرآن کریم، انحراف حاصل می‌کنند و به قتل علم مسلمانان می‌پردازند، مسلمان نمی‌دانیم و شما رزمندگان، برای حفظ اسلام دارید می‌جنگید و صدام برای نابودی اسلام به تمامه در مقابل کفر واقع شده است.»

خاضع در بیان اینکه چرا دفاع ما مقدس است توضیح داد: علت دیگری که به ذهن می‌آید برای دفاع مقدس، این است که ما جنگ ما، جنگ اسلام و کفر بوده است.

در ادامه سرهنگ نادر اسدالهی فرمانده دریابانی گناوه  با اعلام اینکه این جلسه در واقع جلسه اخوت می‌باشد افزود: دشمنان این نظام هر لحظه در حال انجام ترفندی هستند تا به ما ضربه بزنند، دشمن با تمام توان در حال نقشه‌ای جدید است تا بتواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که خاری در گلوی استکبار است را ضعیف نماید.

سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی گناوه گفت: همدلی، اخوت و همکاری بسیار خوب بین نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان وجود دارد، رمز موفقیت و رسیدن به اهداف را همین مودت، همدلی و انجام امور برای رضای خداوند دانست که سبب شده است در این مسیر موفق باشیم.

دیدار فرماندهان انتظامی گناوه با مسئولان سپاه انصار الحسین (ع)


سرهنگ یاسین اکبا فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: یکی از رموز پیروزی در دفاع مقدس همین مودت، همدلی و ایثار بین تمامی نیرو‌ها بوده است، امروز نیز این دوستی و همکاری بسیار خوب بین مجموعه‌ها وجود دارد.

وی با تشکر از زحمات و همکاری بین مجموعه دریابانی و انتظامی شهرستان بیان کرد: این مودت و ایثار ریشه در عاشورا دارد و در دفاع مقدس تبلور یافت، اکنون نیز یکی از عوامل  موفقیت ما است.

وی از حضور همه نیرو‌ها نظامی و انتظامی شهرستان نسبت به حضور در ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تشکر کرد و افزود: در راه رسیدن به اهداف شهداء از هیچ تلاشی دریغ نمی‌نماییم.

 
در پایان از تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین تعدادی فعالین برگزاری هفته دفاع مقدس تجلیل شد.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار