دبیر طرح اعتلای بسیج دانشجویی استان زنجان در گفت وگو با «بسیج»خبر داد

برگزاری جشنواره «نجم» با هدف ارائه دستاوردهای مسئله‌محور دانشجویان و طلاب در زنجان

دبیر طرح اعتلای بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری دومین جشنواره نجم با هدف ارائه دستاوردهای مسئله محور دانشجویان و طلاب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۲۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

روح الله رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: گفت: جشنواره نجم نهضتی خودجوش در میان جوانان مسئله محور است که با حمایت بسیج دانشجویی به عنوان فرصتی برای ارائه دستاوردهای این هسته‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «نجم» با هدف ارائه دستاوردهای مسئله‌محور دانشجویان و طلاب در زنجان

 

دبیر طرح اعتلای بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به زمان برگزاری جشنواره از یکم تا هفتم آذر ماه سال جاری افزود: نجم در پنج زیر گروه تخصصی مطالبه گری، گفتمان سازی و جریان سازی  فرهنگ، هنر و رسانه پژوهش، نوآوری و فناوری تربیت، آموزش و تشکیلات سازی خدمات اجتماعی برنامه‌ریزی شده است.

 

 وی خاطر نشان کرد: علاوه بر جایزه ۲۰ ،۱۰ و ۵ میلیونی برای نفرات برگزیده اول تا سوم هر زیر گروه، امکان استفاده از خدمات مرکز نجم به صورت رایگان به مدت یکسال نیز در انتظار هسته‌های منتخب خواهد بود.

 

لازم به ذکر است، همه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از همه رشته‌ها و طلاب حوزه‌های علمیه تا تاریخ ۲۰ مهرماه، فرصت دارند تا در تارنمای www.najmfestival.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال دستاورد خود اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار