خبرهای داغ:
حجت الاسلام ولی نژاد گفت: هیئت های مذهبی با ستاد کرونای استان گلستان حداکثر همکاری و همراهی را دارند.
کد خبر: ۹۲۸۴۰۰۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگاران به برنامه های جایگزین مراسم های سوگواری و اطعام دهی در ایام محرم و صفر اشاره کرد و گفت: نذر خون یکی از این برنامه های جایگزین است و  انتقال خون پذیرای اهداکنندگان خون در پایگاه های انتقال خون استان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در اربعین امسال با توجه به شیوع کرونا برخی دیگر از نذورات مردم در قالب مواسات انجام می شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: امسال تحت هیچ شرایطی پیاده روی به سوی مشهد مقدس برگزار نخواهد شد و تا پایان ماه صفر برنامه ها را به این شکل برنامه ریزی کردیم.

 

وی گفت: در دهه محرم هیئت های مذهبی تمرین برگزاری مراسم به شکل محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی داشتند و قطعاً این همراهی با ستاد کرونا همچنان تداوم خواهد داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: شرایط اقتصادی مردم در شرایط شیوع کرونا سخت شده لذا به کسانی که نذر خاصی ندارند توصیه می کنیم به جای اطعام عمومی به کمک های معیشتی برای خانواده های نیازمند بپردازند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: هیئت های مذهبی با ستاد کرونای استان حداکثر همکاری و همراهی را دارند و اگر در جایی نکته و ابهامی دارند قطعاً از نظر کارشناسان بهداشتی استان استفاده کنند.

 

وی افزود: روضه محله و روضه تلفنی از جمله موضوعاتی است که در ایام اربعین امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

 

 

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها