حجت‌الاسلام موسوی گفت:بانک‌های عامل استان باید تا یک هفته آتی نشستی با طرف‌های حساب خود برگزار کنند و بررسی برای ارایه راهکارهای مناسب درخصوص فعال‌سازی ۲۵ واحد تملک شده از سوی بانک‌ها صورت بگیرد .
کد خبر: ۹۲۸۴۱۰۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در نشست ستاد استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: رفع موانع تولید، اشتغال‌زایی و ایجاد جهش تولید وظیفه‌ای همگانی است و نباید در شرایط سختگیرانه اقتصادی با برخی اقدامات، عرصه بر جهادگران تولید و صنعت تنگ‌تر شود.

وی افزود: استان مرکزی قطب چهارم صنعت کشور و میزبان بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی است و نیاز است که در شرایط اقتصادی کنونی نگاه بانک‌ها برای حل مشکلات حوزه تولید استان گره‌گشا و بین بخشی باشد.

وی تصریح کرد: بانک‌ها و موسسات مالی استان مرکزی باید همه تلاش خود  برای بازگشت مجدد ۲۵ واحد تملک شده در قطب صنعت کشور را به چرخه تولید به کار گیرندو همه باید تلاش کنند تا تولید و اشتغال به زمین نخورد چرا که سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت هزینه‌بر است و علاوه بر حفظ سرمایه‌های موجود باید به‌گونه‌ای رفتار کرد تا انگیزه‌مداری برای زیرساخت‌های جدید تولید نیز فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: انتظار است بانک‌ها شرایط حاکم بر کشور را درک کرده و همواره به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب توجه جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: اگر هر فردی در شرایط سخت به گوشه‌ای از نظام اسلامی کمک کند، توطئه‌های  دشمنان علیه جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری بی‌اثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: بانک‌ها اقدامات خوبی در راستای کمک به تولید داشته‌اند که جای تقدیر دارد و انتظار است در شرایط کنونی فشار از حوزه صنعت و تولید برداشته شود تا  اقتصاد کشور به طور کامل جان بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: بانک‌های عامل استان باید تا یک هفته آتی نشستی با طرف‌های حساب خود برگزار کنند و بررسی برای ارایه راهکارهای مناسب درخصوص فعال‌سازی ۲۵ واحد تملک شده از سوی بانک‌ها صورت بگیرد و صورتجلسه آن نیز به دادگستری ارسال شود.

 
ارسال نظرات