انقلاب امام حسین(ع) پس از قرن‌ها، روز به روز زنده‌تر می‌شود

امام جمعه بردخون در خطبه های نماز جمعه گفت: انقلاب امام حسین(ع) پس از گذشت قرن‌ها، روز به روز زنده‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۲۷۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
 انقلاب امام حسین(ع) پس از گذشت قرن‌ها، روز به روز زنده‌تر می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین رکنی‌حسینی  امام جمعه بخش بردخون در خطبه‌های نماز جمعه بردخون با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی، با اشاره به راز ماندگاری حماسه و انقلاب خونین سالار شهیدان، اظهار داشت: هر اتفاق و حادثه پس از مدتی در بین مردم کمرنگ می‌شود، اما انقلاب امام حسین (ع) پس از گذشت قرن‌ها، روز به روز زنده‌تر می‌شود.

امام جمعه بردخون افزود: دشمنان تلاش کردند نامی از نهضت عاشورا نماند، اما خدا خواست که نام امام و مکتب حسینی تا ابد زنده و ماندگار باشد که دلایل آن اخلاص امام حسین (ع)، نقش تأثیرگذار رهبری سالار شهیدان و حق‌محوری بود.

وی با اشاره به راز ماندگاری حادثه عاشورا اضافه کرد: حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در دوران اسارت آنچنان خطبه خواندند که کاخ ظلم یزیدیان به لرزه درآمد و حکومت ظلم برای همیشه تاریخ رسوا شد.

رکنی حسینی با بیان اینکه برگزاری مجالس عزاداری امام نیز باعث ماندگاری این انقلاب شد، ادامه داد: امسال که تجمعات مردمی کم شده، مناسب این است که روضه‌های هفتگی و خانگی با تعداد کمتری برگزار شود، زیرا برگزاری این مجالس به معنای عشق و ارادت همیشگی به امام است و باید این فرهنگ نهادینه شود.

امام جمعه بخش بردخون با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکا برای براندازی نظام اسلامی بود، گفت: تورم و گرانی، فقر و محرومیت ثمره این تحریم‌های ظالمانه است که مسؤولان باید بیشتر نگران وضع مردم باشند و به جای حل مشکلات مردم نباید آدرس کاخ سفید بدهند، زیرا مردم می‌دانند تمام مشکلات و سختی‌ها نتیجه اقدامات آمریکا است.

وی تصریح کرد: ارزش پول ملی کاهش یافته که دولتمردان باید فکری کنند و به مبارزه با جنگ اقتصادی بپردازند و به فکر اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشند، زیرا فقر و محرومیت موجب آسیب‌های اجتماعی می‌شود، البته اگر گوش به فرمان رهبری بودند امروز این مشکلات را نداشتیم.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار