خبرهای داغ:
همزمان با ایام گرامیداشت اربعین و مصادف شدن ان با سالگرد شهادت شهید اردشیر مکوندی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس این شهرستان اقدام به برگزاری روضه در منزل خانواده این شهید کردند.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۳۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت ایام محرم و صفر پایگاه مقاومت بسیج موحدین حوزه شهید دستغیب اقدام به برگزاری روضه های خانگی در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی نمود

بسیجیان این پایگاه طبق رسم هرساله خود که بعد از دهه محرم اقدام به برگزاری روضه های خانگی می کردند امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این مراسمات را در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی نمودند.

این مراسمات از اول دهه محرم در حیاط مسجد و بعد از دهه اول محرم تا پایان ماه صفر در منازل کوچه ها و محلاتی چون نفتک ،تلخاب،نمره چهل حیاط مسجد امام حسن عسگری (ع) محوطه فضای باز کوچه بسیج دانش اموزی باغ ملی :،تپه شهدای گمنام بازار چشمه علی خانواده معطم شهدا برگزار کردند.
پایگاه مقاومت بسیج موحدین حوزه یکم شهید دستغیب ناحیه مقاومت بسیج هیئت محبین حضرت ولی عصر(عج) مسجدجامع چشمعلی همزمان با ایام گرامیداشت اربعین و مصادف شدن ان با سالگرد شهادت شهید اردشیر مکوندی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس این شهرستان اقدام به برگزاری روضه در منزل خانواده این شهید کردند.

این مجلس به مدت سه روز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رحیم قاسمی و حجت الاسلام والمسلمین نجفی و مداحی ذاکر اهل بیت (ع) محمد صالح در منزل خانواده این شهید بزرگوار برگزارشد.

شهید اردشیر مکوندی ؛ فرزند کریم الله ؛ در سال ۱۳۳۸ چشم به جهان گشود برای دفاع از وطنش در برابر رژیم بعثی عراق عازم جبهه شد سرانجام در تاریخ ۶۲/۷/۱۹در سال 62 در سن 24 سالگی در منطقه سرپل ذهاب در درگیری با گروهک ضد انقلاب به خیل شهدا پیوست.
این شهید بزرگواردر گلزار شهدای چهاربیشه در کنار دیگر یاران شهید خود به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها