آيت الله شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان؛
نماينده ولي فقيه در استان سمنان با اشاره به افزايش روحيه ايثار و فداکاري مردم در ايام شيوع کرونا گفت: برکات ايام کرونا بايد جمع آوري شود و براي مردم بيان شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۷۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

 به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ آيت الله سيد محمد شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان در ديدار با مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان و هيئت همراه با اشاره به شيوع کرونا در کشور گفت: در هر بلايي نعمتي نهفته است و نعمت ايام کرونا خدمت به هم نوعان و کمک به يکديگر است .

وي افزود: برکات ايام شيوع کرونا مانند کمک مردم به يکديگر بايد جمع آوري شود و در آينده براي مردم بيان شود.

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به خدمات طلاب در ايام شيوع کرونا تصريح کرد: جمع اوري خاطرات خدمات طلاب در ايام شيوع بيکاري کرونا در کشور کار بسيار پسنديده اي است و بايد پيگيري شود .

آيت الله شاهچراغي ادامه داد: ايثار ، فداکاري ، خدمت به هم نوع و به ياد خدا بودن از برکات ايام کرونا بوده و اين نعمت ها بايد جمع آوري شود  و از فرصت ايام شيوع کرونا در جهت خدمت به مردم بايد استفاده کرد .

حجت الاسلام حسيني ديباجي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان نيز در اين ديدار گفت: در روز هاي گذشته از پيشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان هاي دامغان و شاهرود و گرمسار و سمنان تقدير شد.

وي با اشاره به شيوع کرونا در کشور تصريح کرد: بحران کرونا مسبب ايجاد فرصت هاي خوبي شد که يکي از آنها نشان دادن چهره ي خدمت گذار روحانيت و پاسداران به مردم بود و لذا ارادات مردم به طلاب و پاسداران افزايش پيدا کرد .

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان در پايان افزود: خادمان به مردم و دوستان و دشمنان در ايام کرونا مشخص شدند و ارادت مردم به خادمان خود افزايش پيدا کرد .

گفتني است در اين ديدار لوح تقديري به آيت الله سيد محمد شاهچراغي و حجت الاسلام قدرتي به پاس خدمات خالصانه آنها در حوزه جهاد و شهادت اعطاء شد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها