خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پیامی:

اربعین امسال نام امام حسین(ع) بر پیشانی شبکه های اجتماعی درخشید

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پیامی گفت: اربعین حسینی امسال نام مبارک حسین (ع) به ابتکار و همت فعالان فضای مجازی ارزشی و بسیجی بر پیشانی شبکه های اجتماعی جهانی درخشید.
کد خبر: ۹۲۸۴۸۱۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) استان بخاطر زحمات و تلاشهای فعالان فضای مجازی بسیجی و ارزشی استان که با عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین(ع) ، در شعار « حب_الحسین_یجمعنا» نقش موثر و فعالی در شبکه های اجتماعی جهانی داشتند تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است..

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله

امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛ امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسان‌ها است در همه‌ی دنیا؛ و یک عدّه‌ای همه‌ی کارهایشان را از طریق فضای مجازی پیش میبرند؛ قوّت در این [زمینه]حیاتی است. "مقام معظم رهبری

در ایام اربعین حسینی امسال که به دلیل گسترش ویروس منحوس کرونا ، حضور در راهپیمایی میلیونی برای خیل عظیم عشاق حسینی غیرممکن شده بود اما نام مبارک حسین (ع) به ابتکار و همت فعالان فضای مجازی ارزشی و بسیجی بر پیشانی شبکه های اجتماعی جهانی درخشید و شعار همگانی حب الحسین یجمعنا که در راهپیمایی عظیم اربعین نماد تجمع میلیونی منتظران ظهور بود این بار، فریاد حق طلبان جهان شد .

برخود لازم می دانم از زحمات و تلاشهای فعالان فضای مجازی بسیجی و ارزشی استان که با عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین(ع) ، در این مجاهدت مجازی نقش موثر و فعالی داشتند تقدیر و تشکر نمایم .

امید است مسئولان مربوطه برای حمایت از فعالیت های موثر در عرصه فضای مجازی که تقویت کننده جبهه عظیم انقلاب اسلامی است برنامه ریزی و تلاش روزافزون نمایند .

«حسین خسروی»نماینده مردم شریف شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار