خبرهای داغ:

فعالیت بیش از ۳۵۰ گروه جهادی در قم

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی قم از فعالیت بیش از ۳۵۰ گروه جهادی در این استان خبر داد و گفت: این گروه‌ها در عرصه‌های گوناگون همچون امور عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و بهداشت می‌پردازند.
کد خبر: ۹۲۸۴۸۶۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید علی سیدمیرزایی به تعداد گروه‌های جهادی فعال در قم اشاره کرد و گفت: از مجموع ۳۵۴ گروه جهادی در استان قم تعداد ۹۴ گروه، محله محور و مابقی جغرافیامحور هستند که در عرصه‌ها و زمینه‌های گوناگون همچون امور عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشت و درمان به خدمت رسانی و محرومیت زدایی مشغول هستند.

وی با اشاره به درخشش بسیاری از گروه‌های جهادی استان در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: اعضای گروه‌های جهادی با همان روحیه انقلابی و جهادی و رویکرد مخلصانه در موج سوم شیوع کرونا نیز همچنان پای کار هستند و در زمینه حضور در بیمارستان‌ها و یا عرصه‌های دیگر به کادر بهداشت و درمان برای مهار موج کرونا کمک می‌کنند.

سید میرزایی ادامه داد: در زمینه برگزاری رزمایش کمک و همدلی مؤمنانه نیز گروه‌های جهادی در مرحله دوم در سه فاز دهه ولایت (عید قربان تا عید غدیر)، دهه اول محرم و نیز دهه آخر ماه صفر فعال بوده و هستند و در این باره به لطف الهی و با کمک مردم و خیرین، بسته‌های معیشتی بسیاری تهیه و میان خانواده‌های محروم و کم بضاعت توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به شرایط خاص امسال و ممنوعیت سفر اربعین و نیز پیاده روی این روز در سراسر کشور گفت: بسیاری از محبان و عاشقان امام حسین (ع) امسال به جهت تداوم شرایط کرونایی موفق نشدند که در مراسم بزرگ و میلیونی پیاده روی اربعین در کشور عراق حضور داشته باشند، اما ضمن قرائت زیارت اربعین از راه دور در پویش‌ها و طرح‌های خداپسندانه کمک به محرومان و نیازمندان حضور فعالی داشتند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار