گشایش نماشگاه قاب عاشقی در شهرکرد

نمایشگاه عکس اربعین با عنوان "قاب عاشقی" در شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۹۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: نمایشگاه عکس با عنوان " قاب عاشقی" و موضوع پیاده روی اربعین همزمان با دهه آخر صفر در کافه هنر واقع در میدان بسیج شهرکرد ،  به همت  انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری دایر شد.

مجتبی بیگی افزود:  در این نمایشگاه 30 عکس از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری  و سراسر کشور در معرض دید عموم قرار گرفته، که به مدت دو هفته هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 15 تا 21 برای بازدید علاقمندان باز است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری پیاده‌روی اربعین، عنوان داشت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عاشورا، تجدید خاطرات پیاده‌روی اربعین سال‌های گذشته و حمایت از هنرمندان ارزشی و آیینی برپا شد.

وی، پیاده‌روی اربعین را حرکت عظیمی دانست، که بازتاب گسترده‌ای در ایران اسلامی و جهان دارد و گفت: در نمایشگاه قاب عاشقی تلاش شده این حرکت بی‌نظیر که مورد تائید مقام معظم رهبری است از طریق ابزار هنر نمایش داده شود.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه عکس‌های عاشورایی از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری همچون؛ بهرام شمسی‌پور، رضازیرک‌پور، ایوب پشتوار، سیدمحمد طاهریان و احمدرضا باقری به نمایش گذاشته شده است.

ارسال نظرات