رئیس کمیته امداد شهرستان رودان گفت: با همت خیرین در قالب مرحله دوم پویش ملی "ایران همدل" ، تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دهستان فاریاب از توابع شهرستان رودان اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۶۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، به نقل از شبستان «صفدر صالحی» در این خصوص گفت: با آغاز "رزمایش همدلی" برای "ایران همدل" مردم نیکوکار و نوع‌دوست با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود ، نقش مؤثری در کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی نیازمندان ایفا نکرده‌اند.

 

صالحی افزود: با همت خیرین در قالب مرحله دوم پویش ملی "ایران همدل" ، تعداد 110 بسته معیشتی به ارزش 28 میلیون و 600 هزار تومان بین نیازمندان دهستان فاریاب از توابع شهرستان رودان اهدا شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: ارزش هر سبد معیشتی 260 هزار تومان بوده است و اقلام موجود در هر سبد شامل: برنج، گوشت قرمز، روغن و رب گوجه‌فرنگی بوده که با همکاری دهیاری و شورای زکات دهستان فاریاب شهرستان رودان و با رعایت استانداردهای بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند ساکن این دهستان توزیع‌شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان ضمن قدردانی از مشارکت مردم در برنامه‌های حمایتی کمیته امداد و دعوت از عموم مردم گرانقدر استان برای پیوستن به پویش ملی"ایران همدل" اظهار داشت: مردم نیکوکار و خیرین گرامی می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری#0767*8877* یا ارسال عدد ۱۰۰ به ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب جهت رفع مسائل و مشکلات ضروری ایتام و نیازمندان، در این پویش ملی مشارکت کنند.

ارسال نظرات