خبرهای داغ:
نماینده مردم ارومیه در مجلس:

گرانی و بیکاری بیشتر از کرونا به مردم آسیب می‌زند

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: گرانی و بیکاری بیشتر از ویروس کرونا به مردم آسیب می‌زند.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۲۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱

 حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پیرامون مقابله با کرونا دستوراتی صادر کرد‌ه‌اند که لازم الاجرا هستند.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبری در همه حوزه‌ها به ویژه در برهه کنونی مباحث بهداشت و درمان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: حفظ سلامت مردم امروز در اولویت قرار دارد.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تخصیص بودجه برای برطرف شدن نیازهای مختلف، حمایت جدی و موثر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، پرداخت حقوق و کارانه، تهیه اقلام بهداشتی موردنیاز و اجرای دستورالعمل های مقابله با کرونا را الزامی قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه برای تخصیص 100 درصد بودجه موردنیاز برای ستاد کرونا، در تلاش هستیم، ادامه داد: برای جلوگیری از غلبه ویروس باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

ذاکر ورود جدی و موثر استاندار همچنین سایر نهادهای ذی‌صلاح برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را ضروری دانست و اظهار کرد: مسئولین باید پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند چرا که در معرض دید و قضاوت افکار عمومی قرار دارند و چه بسا به عنوان الگو مطرح شوند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی تأکید کرد: مسئولینی که بین مردم هستند و یا مثل پرستاران و کادر درمان با بیماران در ارتباط هستند باید بیشتر از بقیه موازین بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات