خبرهای داغ:
آئین تکریم و معارفه دبیران قرارگاه شهید احمدی روشن و شهید همدانی بسیج دانشجویی استان همدان با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۳۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

آئین تکریم و معارفه دبیران قرارگاه شهید احمدی روشن و شهید همدانی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آئین تکریم و معارفه دبیران قرارگاه شهید احمدی روشن و شهید همدانی با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان و نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی، در سالن جلسات ناحیه دانشجویی استان همدان برگزار شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان اظهار داشت: دو قرارگاه شهید همدانی و شهید احمدی روشن به عنوان قرارگاه‌هایی با رویکرد مسئله محوری با مطالبه‌گری از مسئولین به دنبال حل مسائل استان هستند.

حمید پورحسینی گفت: از دبیران جدید این دو قرارگاه انتظار می‌رود علاوه بر حفظ جایگاه رفیع بسیج دانشجویی نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه‌های پیش روی بسیج دانشجویی در راستای مطالبه‌گری تخصصی تلاش و کوشش کنند.

در این مراسم از دبیران قبلی آقای جواد عباسی و سعید کروش رحیم تجلیل به عمل آمد و آقایان محمدجواد چراغی و عرفان احسانی به عنوان دبیران جدید قرارگاه شهید همدانی و شهید احمدی روشن معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات