بایدن در هفته های گذشته اعلام کرد که تحریم های هوشمندانه را علیه ایران اعمال خواهد کرد و تلاش می کند تا برجام را به حوزه های دیگر از جمله توان موشکی و قدرت منطقه ای ایران تعمیم دهد.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۵۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج،روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی با عنوان «بوی پیروزی بایدن می آید» نوشت: «کرونای ترامپ هرچند زود خوب شد و او از آن خواست به‌عنوان نردبانی برای صعود خود استفاده کند اما شواهد نشان می‌دهد ترامپ پس از ابتلا به این بیماری نتوانسته است جایگاه خود را بهبود ببخشد. اگرچه دیلی‌میل فاش کرد که ترامپ قصد داشته است پس از ترخیص از بیمارستان در فیلم ساخته شده برای ورود مجدد او به کاخ سفید، پیراهنش را درآورد و لباس «سوپرمن» را نشان دهد، اما به نظر می‌رسد، سوپرمن جمهوری‌خواهان در میان ایالت‌های قرمز به مشکل برخورده است».
 
بوی پیروزی
 
 
 
این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا، آمار نظرسنجی‌ها از وضعیت دونالد ترامپ چندان خوشایند نیست و حتی داده‌های داخلی از جمهوری‌خواهان نشان می‌دهند که او به سختی درجا می‌زند. نظرسنجی‌های محرمانه حزب‌ جمهوری‌خواه نشان می‌دهند، ترامپ نه تنها در ایالت‌هایی که پیروزی در آنها حیاتی است، عقب است، بلکه به حدی مستقل‌ها را رویگردان ساخته که جو بایدن در ایالت‌های کاملا قرمز از جمله مونتانا، کانزاس و میسوری پیشروی داشته است».
جو بایدن، معاون اول دولت باراک اوباما بوده است. در آن مقطع مقامات دولت روحانی صراحتا اعلام کردند که دولت اوباما برجام را به صورت فاحش نقض کرده است.
بایدن در هفته های گذشته اعلام کرد که تحریم های هوشمندانه را علیه ایران اعمال خواهد کرد و تلاش می کند تا برجام را به حوزه های دیگر از جمله توان موشکی و قدرت منطقه ای ایران تعمیم دهد.
جو بایدن صراحتا از ترور سردار سلیمانی توسط دولت ترامپ حمایت کرد. دولت اوباما رکورددار تحریم های ضدایرانی در 40 سال اخیر است.

در دولت اوباما، دانشمندان هسته ای ایران ترور شدند. داعش در نزدیکی مرزهای ایران تجهیز و پشتیبانی شد و تحریم سنگین آیسا علیه ایران تصویب شد.

حالا اصلاح طلبان در نقش ستادهای انتخاباتی دموکرات ها در ایران، برای روی کارآمدن رکوردداران تحریم های ضدایرانی و قاتلین دانشمندان هسته ای کشورمان لحظه شماری می کنند!
ارسال نظرات