فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفت وگو با "بسیج"خبرداد
فرمانده سپاه ناحیه زنجان از توزیع 68هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان از زمان شیوع ویروس کرونا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۵۹۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
سرهنگ محسن سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و ایام شهادت امام رضا (ع)، ششمین مرحله کمک‌های همدلی و مومنانه آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه عمده این کمک‌ها مردمی بوده و بخشی توسط ستاد اجرایی فرمان امام و همچنین حسینیه اعظم زنجان جمع‌آوری شده است، افزود: این بسته‌ها در قالب بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار محروم شهرستان زنجان توزیع خواهد شد.

وی از توزیع ۶۸ هزار بسته غذایی خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۶۸ هزار بسته غذایی تهیه و توزیع شده است.

سهندی با اشاره به پای کار آمدن گروه‌های جهادی گفت: از روز‌های ابتدایی شیوع کرونا گروه‌های جهادی پای کار آمدند و تا این لحظه حدود ۲ میلیون انواع ماسک توسط این گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به تهیه و توزیع غذای گرم در بین محرومان افزود: نزدیک به ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت نکات بهداشتی توسط اردو‌های جهادی شهرستان زنجان تهیه و در مناطق کم برخوردار و محروم که از قبل شناسایی شده بود توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های تولیدی ماسک گروه‌های جهادی هنوز مشغول به کار هستند، ادامه داد: در این کارگاه‌ها علاوه بر ماسک، لباس‌های ایزوله مخصوص بیمارستانی برای بیماران و کادر درمان تهیه می‌شود.
ارسال نظرات