خبرهای داغ:
به همت ناحیه ویژه مقاومت بسیج استان قم برگزار شد.

آغاز سومین مرحله از رزمایش مواسات ناحیه بسیج قم با توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی در مصلی قدس

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه ناحیه بسیج قم، با همکاری حوزه‌های تحت امر و پایگاه‌های تابعه با توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان در مصلی قدس آغاز گردید.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۴۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷


امیر جعفری فرمانده ناحیه بسیج قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری "بسیج" در قم اظهار داشت: شش هزار و پانصد بسته معیشتی در سومین رزمایش همدلی آماده توزیع به نیازمندان می‌باشد.

وی در این خصوص بیان داشت:شناسایی نیازمندان توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه در محدوده استحفاظی خود، همچنین در تعامل و معرفی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به ظرفیت پایگاه، صورت پذیرفته است.

جعفری در ادامه افزود: این کمک ها، شامل حال نیازمندانی خواهد شد که تا کنون به هیچ سازمان حمایتی، مراجعه نداشتند.

وی با بیان اینکه در بعضی از پایگاه‌ها بطور غیر متمرکز، برنامه‌هایی نظیر توزیع بسته‌های معیشتی بصورت ماهانه وجود دارد، به علت تفاوت ظاهری، محتوایی و ارزشی بسته‌های رزمایش، اشاره نمود و گفت: ۵۰۰۰ عدد از بسته‌ها مردمی و ۱۵۰۰ عدد دیگر، توسط سپاه تهیه گردیده و دارای ارزش‌های متفاوتی از دویست هزار تومان تا هفتصد هزار تومان می‌باشد که در روز شهادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و مابقی طی روز‌های بعد، با افزودن گوشت و مرغ به بسته ها، بین نیازمندان توزیع می‌گردد.

فرمانده ناحیه بسیج قم از کسانی که در کار خیر پیشگام هستند و دوست دارند در سفره اطعام، شریک باشند، درخواست نمود که هدایای موردنظر خود را، با اطمینان کامل از رسیدن به دست نیازمندان، تحویل مساجد و پایگاه‌ها نمایند.

وی در خاتمه سخنانش بیان داشت: تا زمانی که بیماری کرونا، وجود داشته باشد، این استمداد و دستگیری نیازمندان توسط نیرو‌های انقلابی، حزب اللهی و بسیجی وجود دارد و در آینده نیز در هفته بسیج، شاهد این مواسات و همدلی هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات