خبرهای داغ:
همزمان با دهه سوم ماه صفر دومین مرحله از رزمایش بزرگ کمک مومنانه در بوکان به همت سپاه این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۵۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

جانشین فرمانده سپاه بوکان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه آغاز شده و ۱۷۰۰ بسته معیشتی در ۳ مرحله از ابتدای ماه محرم تا به امروز میان نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار قاسم کرم زاده افزود: هر کدام از این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن و دیگر اقلام غذایی به ارزش تقریبی ۴ میلیون ریال است، که به همت قرارگاه حمزه سیدالشهداء و سپاه شهدای استان در میان آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.

وی ادامه داد: در این مرحله با همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهر و روستا ۵۰۰ بسته معیشتی در میان خانوارهای نیازمند توزیع خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: در همین راستا و بعد از شناسایی ۳ خانواده نیازمند توسط حوزه ها، تمام بدهی های این خانوارها به صاحب‌ خانه و مغازه و همچنین بدهی حامل های انرژی همچون برق، گاز و آب آنان نیز به مبلغ ۸ میلیون ریال پرداخت شد.

کرم زاده عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا، سپاه بوکان همگام با سایر ارگان ها در خط مقدم مقابله با این ویروس بوده و در این زمینه به گندزدایی سطح معابر عمومی شهر طی چند مرحله، ایجاد نقاهتگاه ۱۰۰ تخته برای بیماران، ایجاد کارگاه های تولید ماسک استاندارد، کنترل گلوگاه های اصلی و برگزاری دو مرحله رزمایش کمک مومنانه و توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در میان آسیب دیدگان از این ویروس اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه همچنان که طی ۴۰ سال گذشته یار و یاور مردم بوده این بار نیز با تمام توان در کنار مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظرات