کانون خدمت رسانی بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در استان چهارمحال و بختیاری با اجرای نذر امام فضای بام ایران را معطر به شمیم رضوی کردند.
کد خبر: ۹۲۸۵۹۳۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز رحلت جانگداز رسول مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و شهادت حضرت امام رضا علیهم السلام ، با همت بانوان خادمیار رضوی در استان چهارمحال و بختیاری، بیش از 10هزار قرص نان پخته و به همراه بسته نمک تبرکی حرم مطهر رضوی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رسانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: 23 کانون تخصصی تحت نظارت این دفتر در استان فعال هستند که کانون تخصصی بانوان و خانواده یکی از آنهاست و به مناسبت دهه پایانی ماه صفر و ایام رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام اقدام به پخت نان و توزیع بسته های تبرکی در بین خانواده های نیازمند با هدف ترویج سیره اهلبیت و گرامیداشت ایام شهادت امام رئوف کرده اند.

آقای مردانی نژاد افزود: خدمت رسانی به محرومان از اهداف فعالیت های خادم یاران رضوی در استان چهارمحال و بختیاری است.

 وی، همچنین از قرائت یکصدهزار زیارت اربعین همزمان با اجرای نذر امام در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

خانم گنجی، مسئول کانون تخصصی خدمت رسانی بانوان و خانواده ی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: یکصد بانوی خادم یار در اقصی نقاط استان طی دیروز و امروز اقدام به پخت 10هزار قرص نان و فتیر(کاکولی) نوعی نان سنتی کرده اند.

وی افزود: نان های آماده شده در بین خانواده های نیازمند که از قبل شناسایی شده اند در محلات مختلف توزیع می شود.

ارسال نظرات