خبرهای داغ:
فرماندار بوکان گفت: با هدف جبران کمبود عرضه نان، ۱۰۰ تُن آرد به نانوایی‌های این شهرستان اختصاص یافت که با توزیع آن، هیچ مشکلی در مورد کمبود نان در این منطقه باقی نخواهد ماند.
کد خبر: ۹۲۸۶۰۰۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 محمد امین زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در این شهرستان، اظهار داشت: این مقدار آرد اختصاص یافته به منظور حفظ شرایط موجود و جلوگیری از تجمع مردم در بین نانوایی‌های این شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان با تهیه نان مورد نیاز روزانه و خودداری از دریافت نان اضافی، مسئولان را در مدیریت بازار در این شهرستان همراهی کنند، افزود: هیچ گونه کمبودی در مورد آرد و نان در شهرستان وجود ندارد و مردم نگران این موضوع نباشند.

فرماندار بوکان اضافه کرد: در سطح شهرستان مشکلی در زمینه تامین آرد و نان شهروندان نداشتیم ولی در روزهای گذشته جوسازی‌هایی صورت گرفت که این امر باعث ازدحام مردم در مقابل نانوایی‌های این شهرستان شد.

وی با اشاره به افزایش بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی، تاکید کرد: شهروندان می‌توانند گران‌فروشی یا هر گونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند تا با خاطیان در این خصوص برخورد جدی شود.

امین‌زاده افزود: برای جلوگیری از ازدحام مردم در مقابل نانوایی‌های شهرستان ستاد تنظیم بازار اقدام به خرید هشت تُن نان لواش بسته‌بندی از تهران در قالب ستاد تنظیم بازار کرد، که این مقدار نان هم اکنون در سوپر مارکت‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این مقدار نان در روزهای گذشته توسط اتحادیه خواربارفروشان بوکان در بین سوپرمارکت‌های فعال در سطح شهر توزیع شد، افزود: در حال حاضر 1 هزار و ۸۰۰ تُن آرد در این شهرستان به صورت ماهانه توزیع شده و در اختیار خبازان شهرستان قرار می‌گیرد.

فرماندار بوکان گفت: تعداد نانوایی‌هایی که در سطح شهرستان فعال بوده و مجوز دریافت سهمیه آرد دارند، ۳۹۲ واحد است که از این تعداد ۶۳ واحد روستایی و مابقی در شهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
ارسال نظرات