خبرهای داغ:
به مناسبت شهادت امام رضا(ع) همایش ورزشکاران بسیجی با حضور ورزشکاران ،مربیان ،ودوستداران ورزش به همت قسمت تربیت بدنی سپاه شوشتربرگزارشد.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۷۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر: در حاشیه این همایش که در زمین ورزشی سپاه شوشتر برگزارشدودرگفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج نیوزضمن تسلیت ایام شهادت امام رضا(ع) به همه ملت شریف وبصیر ایران اسلامی به تشریح این برگزاری این برنامه اشاره وافزودند:امروزه داشتن نشاط وروحیه در جامعه یکی از بزرگترین امتیازهای هر کشوری جهت پیشبرد اهداف خود می باشد واگر جوانان ونوجوانان ما این روحیه را در خود تقویت نکند نمیتواند به اهداف والا وپله های ترقی که خود جهت رسیدن به آن بایداز فرازونشیبهای مختلفی گذر کنند رابرسند.
فرمانده سپاه شوشترادامه دادند:دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه از طرقهای مختلف سعی دارند جوان ایرانی را به سمت وسوی اهداف خود بکشند وآنهارا به تباهی وفساد سوق دهند.
ایشان تصریح کردندولی داشتن دلاوری وشجاعت در تمام ورزشکاران ماوالگوگرفتن از ائمه در میدانهای مختلف ورزشی آنها را به یکی یکی از بهترین وبالنده ترین افراد جامعه تبدیل کرده است.
سرهنگ نیسی زاده در پایان از زحمات همه دست اندرکاران وبرگزارکنندگان این همایش تقدیر وتشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها