خبرهای داغ:

مراسم سوگواری در امام زاده عبدالله هندیجان

مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)همزمان در هندیجان در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع)شهرستان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۷۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

در سالروز رحلت جانسوز پیامبر اسلام (ص)و سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) شهرستان هندیجان غرق در ماتم و عزا بود که به فاصله یک روز مراسم عزاداری حضرت امام رضا(ع) در هندیجان، یادمان شهدای گمنام و هیات های مذهبی ، حسینیه ها و مساجد شهرستان و حرم مطهر امام زاده عبدالله شهرستان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با شکوه خاصی همراه با سخنرانی، مداحی و توزیع نذورات و با حضور دوستداران به امام رضا(ع) برگزار شد.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان اظهار داشت : شهرستان هندیجان یک شهری مذهبی و با مردمی ولایتمدار است که همراه در خط ولایت هستند و با اعتقاد ات قلبی مراسمات مذهبی را با شکوه خاصی برگزار می نمایند.

 

وی افزود: مراسمات سوگواری رحلت پیامبر اسلام(ص)و حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع)را بصورت خودجوش با حضور آحاد مردم و بسیجیان در هیات مذهبی و مساجد و مخصوصا در حرم مطهر امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شدند که از عوامل اجرایی مراسمات مذهبی تقدیر و تشکر می شود .

 

وی بابیان توزیع نذورات در آخر صفر گفت: مردم و بسیجیان با ایمان به خدا و ارادت به اهل بیت (ع) به مناسبت ایام رحلت پیامبر اسلام و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) ودر آخر ماه صفر اقدام به توزیع نذورات در میان مردم و کمک های معیشتی در بین خانواده های بی بضاعت نمودند.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: گروه های جهادی بسیج در این ایام کارهای جهادی و عمرانی را برای رفاه حال نیازمندان در شهرستان هندیجان داشتند که همچنان ادامه دارد .

 

وی بااشاره به توزیع غذاهای گرم در میان نیازمندان هندیجان بیان کرد : با اقدامی جهادی بسیجیان تعدادی غذاهای گرم در میان نیازمندان به مناسبت ایام رحلت پیامبر(ص)در سطح شهرستان هندیجان انجام گرفت که از همه این بسیجیان با اخلاص تشکر می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار