خبرهای داغ:
مومنی گفت: با توجه به اعمال این محدودیت‌ها، از روز شنبه ۲۶مهر تا ۲ آبان به مدت یک هفته تمامی آموزش های حضوری در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل‌ می باشد.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۴۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

روح اله مومنی سخنگوی آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان در خصوص تمدید محدودیت ها، به اطلاع میرساند، آموزش دانش آموزان در تمامی مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان در سطح استان به مدت یک هفته بصورت غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اعمال این محدودیت‌ها، از روز شنبه ۲۶مهر تا ۲ آبان به مدت یک هفته تمامی آموزش های حضوری در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل‌ می باشد.

مومنی ادامه داد: دانش آموزان در این هفته آموزش ها را از طریق شبکه آموزش دانش آموزان "شاد" و شبکه آموزش سیما ادامه خواهندداد.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی به معنای بسته بودن درب مدارس نیست گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، عوامل اجرایی باید در مدارس حضور یابند و درب مدارس باز است ولی حضور معلمان و دبیران الزامی نیست.

مومنی با بیان اینکه این محدودیت ها در راستای توجه به حفظ سلامت دانش آموزان عزیز گرفته شده گفت:تمدید آموزش های مجازی و تصمیم‌گیری در این رابطه به عهده ستاد مقابله با کرونا در استان و تأیید ستاد ملی است.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها