خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

نیروی انتظامی در حفظ امنیت اجتماعی نقش اساسی دارد

فرمانده سپاه نقده گفت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت اجتماعی استان نقش اساسی و مهمی دارد.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۳۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی در سپاه نقده به مناسبت نکوداشت هفته ناجا با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار برنا در این دیدار، اظهار کرد: نیروی انتظامی کشورمان در حفظ امنیت اجتماعی نقده نقش اساسی و کلیدی دارد، که قدردان زحمات ماموران ناجا هستیم.

 وی گفت: فلسفه وجودی نیروهای نظامی ایجاد امنیت است و اگر در جامعه ای امنیت نباشد، همه امور و از جمله اقتصاد آن جامعه مختل می شود و بنده و اکیپ همراه اینجا آمده ایم تا از زحمات شما که حافظ امنیت هستید و در این مقوله هم‌رزم هستیم، تشکر کنیم.

این مسئول به مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: امروز مردم با مشکلات بسیاری مواجه هستند و مهمترین آن دغدغه اقتصادی است و ما نیروهای نظامی از مردم جدا نیستیم و در حل تمامی مشکلات با مردم هم‌پیمان هستیم و اجازه فساد در متن جامعه را به احدی نخواهیم داد.

فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان نیز در ادامه ضمن تشکر از سپاه نقده بابت حضورشان، بیان داشت: ما آموخته ایم انقلابی عمل کنیم و با روحیه انقلابی وارد میدان عمل شویم و از هیچ کوششی در ایجاد امنیت و عدالت در جامعه دریغ نکنیم.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
ارسال نظرات