جلسه تعاملی سپاه و فرماندهی انتظامی کنگان برگزار شد

جلسه تعاملی ناحیه سپاه و فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در سالن جلسات فرماندهی سپاه کنگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۴۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
جلسه تعاملی سپاه و فرماندهی انتظامی کنگان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، جلسه تعاملی سپاه و نیروی انتظامی در کنگان برگزار شد در این جلسه سرهنگ تاجیک ضمن تسلیت نبی اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا (ع) و خوش آمدگویی جلسه را در دو بخش، پاسگاه فرماندهی و مسائل تعاملی فی ما بین سپاه و ناجا تبیین نموده و افزودند: با توجه به شرایط فعلی کشور و فشار روزافزون دشمنان امروز به هوشیار باش نیاز و در جهت اشراف اطلاعاتی عملیاتی با تجربه موفق کسب شده، سعی بر پیگیری و همکاری مشترک بیش از پیش نیازمند است.
در ادامه سرهنگ رهام رضایی از همکاری فرماندهی سپاه تشکر کردند و افزودند: وقتی که تهدید اصل نظام را هدف می‌گیرد همه ما باید یک مشت شده بر دهان یاوه گویانی که اصل نظام را هدف قرار داده اند، بکوبیم.
وی در ادامه افزودند: این جلسات سوای الفت و انس میان ارگان‌های نظامی و انتظامی، تبادل تجربه‌های موفق نیز می‌باشد؛ لذا باید در این گونه حوادث و مسایل در جهت حل موارد فی مابین رفع کرده و در جهت اهداف مشترک که همانا حفظ نظام اسلامی و ارزشه‌های آن می‌باشد، بکوشیم.
فرمانده نیروی انتظامی کنگان بسیاری از مسائل و مشکلات موجود دشمن در فضای اقتصادی و فرهنگی اجتماعی و رسانه‌ای و فضای مجازی از کوچکترین روزنه استفاده می‌کنند و به اصل نظام ربط می‌دهند و ما باید هر چیزی که اصل نظام تضعیف می‌کند در نطفه خفه کنیم. ما باید در حوزه سرزمینی خود، خودمان امنیت برقرار کنیم و کسی نیست که از بیرون بخواهد امینت ما را حفظ کند و دست تمام خائن‌هایی که در خارج و داخل هستند قطع کنیم و بیشتر خائن‌های داخلی به ما ضربه میزنند که روزنه‌ها را می‌دانند، ضربه می‌زنند و ما باید محکم با آن‌ها برخورد کنیم.
در پایان سرهنگ تاجیک از حضور همه‌ی شرکت کنندگان در جلسه نیروی ناجا و سپاه و فرماندهان گردان‌ها تقدیر و تشکر کردند و هفته ناجا به امینت آفرینان مقتدر ناجا تبریک گفتند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات