فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه هرجا که از تفکر بسیجی بهره گرفتیم به پیشرفت‌ رسیدیم گفت: سازش و ترس مقابل دشمن را از مفاهیم مردود می‌دانیم.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۸۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ سیداکبر قاسمی در مراسم تجلیل از مدافعان امنیت  و تجلیل از خانواده شهید مدافع امنیت "حسن پاینده" اظهار داشت: تامین امنیت راه‌ها، امنیت شهرها، مبارزه با قاچاقچیان، کشفیات سلاح و نقش‌آفرینی در ابعاد مختلف اجتماعی از جمله اقدامات موثر نیروی انتظامی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به تاکیدات مقام معظم رهبری راجع به اقتدار نیروی انتظامی در مقابله با سودجویان و مقابله با برهم‌زنندگان نظم و امنیت کشور اشاره کرد و گفت: مجموعه پلیس حتی در حوزه رونق اقتصادی نیز نقش ایفا می‌کند زیرا اگر امنیت جامعه تامین نشود چرخ تولید کارخانجات نمی‌چرخد.

قاسمی برخورد با عوامل سودجو و مقابله با سلاح‌های غیرمجاز را از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز دشمن از ظرفیت فضای مجازی به‌عنوان ابزار جنگ نرم استفاده می‌کند تا ذهن جوانان را به انحراف بکشاند اما پلیس در این عرصه نیز با توطئه‌های دشمن در فضای مجازی مقابله می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره پشتیبان نیروی انتظامی هستند تصریح کرد: دشمن امروز به‌دنبال ناامید کردن جامعه به‌ویژه جوانان است و ما سازش با این دشمن، عقب‌نشینی و کوتاه آمدن و ترس مقابل دشمن را از مفاهیم مردود می‌دانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تاثیرات بهره‌گیری از تفکر بسیجی در کشور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: هرجا که از تفکر بسیجی بهره گرفتیم به پیشرفت‌ رسیدیم اما فقدان این تفکر در برخی عرصه‌ها ما را با مشکلاتی مواجه کرد.

قاسمی با بیان اینکه امام(ره) با توکل به خداوند، امید به نصرت الهی و تکیه بر مردم توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به پایین بکشد و نظام اسلامی را تشکیل دهد عنوان داشت: شهدایی همچون شهید پاینده با اعتقاد به نصرت الهی و تمسک جستن به قرآن و ائمه اطهار(ع) جان خود را فدای نظام اسلامی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اهمیت مقوله امنیت تصریح کرد: اگر ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود ما امروز امنیت نداشتیم و این مردم انقلابی نیز همواره پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات