خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از تشییع و خاکسپاری رزمنده هشت سال دفاع مقدس برادر رزمنده مرحوم محمد حیدری از روستای جیری شهرستان هندیجان بر دستان بسیجیان ، آحاد مردم و همزمانش خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۸۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: رزمندگان پیشکسوت همواره مورد افتخار همه ماها هستند و ما وظیفه داریم در کنار آنها باشیم و از تجربیات ارزشمند این رزمندگان استفاده نماییم ، باخبر شدیم یکی از رزمندگان بسیجی مرحوم حاج محمد حیدری به لقاء الله پیوست که روحش شاد و یادش گرامی باد .

 

وی افزود: مرحوم حیدری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در روستای جیری در کنار بسیجیان پایگاه این روستا بود و در برنامه های متنوع بسیج و دیگر مراسمات مذهبی حضوری پرشور داشت.

 

وی بابیان تشییع و خاکسپاری رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم و بسیجیان و رزمندگان شهرستان هندیجان واهالی روستای جیری با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، برادر رزمنده مرحوم حاج محمد حیدری را تشبیع و در جوار امامزاده ابراهیم روستای جیری خاکسپاری شد و یاد و خاطره این دلاوررزمنده بسیجی هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: تکریم رزمندگان بسیجی و خانواده های آنها به شایستگی بایستی انجام بگیرد که تاکنون اجرایی شده است و همچنان ادامه دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها