خبرهای داغ:
ویزه برنامه اختتامیه دوماه عزاداری ماه محرم و صفر در مسجدسلیمان برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۸۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ویزه برنامه اختتامیه دوماه عزاداری ماه محرم و صفر در مسجدسلیمان به میزبانی هیئت محبان علی بن ابی طالب (ع) مسجد علی بن ابیطالب محله چهاربیشه شهرستان مسجدسلیمان و با همکاری بسیجیان پایگاه المهدی حوزه یکم شهید دستغیب ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران ؛ اداره اوقاف و امور خیریه سازمان تبلیغات اسلامی کانون فرهنگی نورالمهدی این شهرستان با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم شنبه ۲۶ مهرماه برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان که به عنوان سخنران این مراسم حضور داشتندضمن گرامیداشت یادو خاطر شهدای این محله به بیان خاطراتی از رشادت آن ها در دوران دفاع مقدس پرداخت...
وی پس از گرامیداشت ایام رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) ،امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) به بیان حوادث سیاسی و اجتماعی دوران رحلت پیامبر اکرم (ص) پرداخت و عنوان کرد و با مطابقت حوادث ان دوران با شرایط روز جامعه کنونی در بخشی سخنان خود عنوان کرد:
با توجه به اینکه پس از رحلت جانسوز رسول خدا (ص) عده ای درگیر انتخاب خلیفه برای جانشینی ایشان شدند؛ پیکر مطهر پیامبر اکرم (ص) سه روز روی زمین مانده بود و در نهایت در روز ربیع الاول به خاک سپرده می شوند.
در واقع می توان عنوان کرد که مجلس امشب مجلس عزای رسول خدا (ص) است ..
وی گفت: بصیرت و روشنگری خروجی دوماه عزاداری است ...
وی پس از تحلیل دوران رحلت پیامبر اکرم (ص) به مشکلات جامعه کنونی نیز پرداخت و عنوان کرد: گرانی ؛ بیکاری خفت و خواری محصول همینتفکر برادران نانتی انقلاب هست که فکر و دلشان خراب است و انقلابی نیست اگر بخواهیم از معضلاتی که در آن فرار دهیم رهایی پیدا کنیم راهکار آن انتخاب با تفکر و عقلانیت است و در این زمینه ملت بدون هیچ گونه برخورداحساسی به شایعات توجه نکنند . و در موقع انتخابات به دور از هرگونه جو زدگی با تحقیق و مطالعه رای دهند ..

امینی عنوان کرد: امام و مقام معظم رهبری بزرگترین زمینه سازان هستند که با بصیرت و تدبیر خود راه را برای ظهور آنحضرت فراهم کردند... در ادامه ذاکر اهل بیت (ع) اسماعیل سنائی در رثای مصائب اهل بیت (ع) استان خوزستان به ذکر مصیبت و سینه زنی پرداختند....

گفتنی است این برنامه با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری در فضای باز مسجد برگزارشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها