خبرهای داغ:

برگزاری ۳۰ مراسم عزاداری در پایگاه شهید همت سمنان

فرمانده پایگاه شهید همت سمنان گفت: ۳۰مراسم عزاداری در پایگاه شهید همت در طول ماه محرم و صفر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد
کد خبر: ۹۲۸۶۹۹۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
بسم الله الرحمن الرحیم
کیمیایی است عجب تعزیه داری حسین که نباید ز. کسی منت اکسیر کشید
محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است (امام خمینی رضوان الله تعالی علیه)
سلمانی فرمانده پایگاه شهید همت سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان اظهار داشت: به منظور تعظیم شعائر دینی و ترویج و تبلیغ ابعاد مختلف قیام عاشورا و نیز تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی و برگزاری هر چه بهتر مجالس عزای امام حسین علیه السلام با یاری خداوند متعال و مدد امام زمان عجل الله پس از همفکری با هیئت امنای مسجد بقیه الله اعظم شهرک اندیشه مقرر شد کلیه مجالس محرم و صفر سال جاری ۹۹ با رعایت کامل اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل بوستان مجاور مسجد برگزار شود که از شب اول ماه محرم تا روز شهادت حضرت رضا ع. به توفیق الهی حدود ۳۰ مجلس عزاداری برگزار گردید که حضور جمعیت میانگین هر جلسه ۴۵۰ نفر از اهالی محل و ... را در آن شاهد بودیم.
وی افزود: نکته حائز اهمیت در مراسمات محرم ۱۳۹۹ همراهی و هماهنگی بیش از پیش هیأت امنا، پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید همت و بسیج خواهران نرجس خاتون با محوریت امام جماعت بود که با همت بانیان خیر محل توانستیم در تمام مراسمات از عزاداران اهل بیت عصمت و طهارت در محیطی سالم و امن پذیرایی کرده و خاطره‌ای خوش در ذهن اهالی محل به وجود اوریم.
لازم به ذکر است که تمامی مراسمات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها