مسئول نمایندگی، ولی فقیه درحوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد معرفی شد

درآئینی با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی حجت الاسلام مجتبی خطیبی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه درحوزه شهید محلاتی بهاباد معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۶۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام هادی عامری درآئین معارفه مسئول نمایندگی حوزه شهید محلاتی بهاباد درسخنانی با تاکید بر اینکه دشمن با اسلام و روحیه جهادی و انقلابی گری مشکل دارد، گفت: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.
وی گفت: انقلاب اسلامی برغم تمامی توطئه ها، فتنه‌ها و تلاش‌های جبهه استکبار هرگز توقف نداشته و امروز دشمنان بر این مهم اذعان دارند که این انقلاب مرگ تدریجی آنان را رقم زده است.
حجت الاسلام عامری بابیان اینکه انقلاب اسلامی، چون دشمن دارد به محافظ، پاسدار و بسیجی تراز انقلاب نیاز دارد تا دشمن نتواند آنچه که در صدر اسلام کرد، بر سر انقلاب بیاورد افزود: مردم از فضا سازی‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌های پوشالی دشمن و استکبار هراسی نداشته باشند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد ادامه داد: هر کسی هر مسئولیتی را قبول می‌کند باید در دنیا و آخرت پاسخگوی مسئولیتش باشد و در مقابل خداوند متعال و مردم باید پاسخگو باشد.
وی افزود: حضور حجت الاسلام خطیبی به عنوان مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد را نیز خیر مقدم عرض نموده و آمادگی خویش را برای همکاری همه جانبه با ایشان اعلام می‌داریم.
عامری با بیان اینکه از گذشته تا به امروز سپاه خار چشم دشمنان بوده است، گفت: قدرت و اقتدار سپاه پاسداران و ایستادگی آن‌ها در برابر دشمنان سبب شده که همیشه به عنوان خار چشم دشمنان باشد.
درادامه طی حکمی از سوی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد حجت الاسلام مجتبی خطیبی به عنوان مسئول جدید نماندگی حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد معرفی شد.
ارسال نظرات