مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در جویبار با توزیع ۱۴۵۰ بسته معیشتی و ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۵۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه جویبار، سرهنگ مهرداد بابایی در سومین مرحله نهضت کمک مؤمنانه و پایان مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی در شهرستان جویبار از توزیع  یک هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا خبرداد.

فرمانده سپاه جویبار با اشاره به پخت غذای گرم توسط موکب علمداران حسینی و مجمع خیرین شهرستان افزود: قطعاً آمار‌ها بیش از این است، زیرا مردم خیر و نیکوکار و هیئت‌های مذهبی جویباری در این ایام اقدامات خیرخواهانه زیادی انجام دادند.

بابایی در ادامه از توزیع ۳۵۰ بسته سبد لوازم‌تحریر هم در این ایام بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و یادآور شد:‌ در مجموع سه مرحله کمک مؤمنانه سه هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه  جویبار در پایان ابرزار امیدواری کرد این سنت حسنه ادامه پیدا کند، زیرا موجی از همدلی و احسان را بین همه اقشار ایجاد کرده است.


در ادامه آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده امام‌جمعه شهرستان جویبار هم گفت: تمام انبیا به ارتباط باخدا و مردم توصیه کردند.

خطیب جمعه جویبار ضمن تقدیر از سپاه جویبار افزود: این حجم از کمک‌های مؤمنانه به مردم نیازمند تحسین‌برانگیز است و کرونا در عین اینکه یک تهدید است، ولی فرصت همدلی و احسان را در کشور ایران ایجاد کرد.

امام‌جمعه جویبار مردم را به مشارکت در این رزمایش تشویق کرد و گفت: می‌توان از برخی هزینه‌هایی که واجب نیست سبد کالا تهیه کرد و به خانواده‌های نیازمند تقدیم کرد که آثار اجتماعی بسیار خوبی دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها