خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی و هم اندیشی برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۹۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی، هم افزایی و برنامه ریزی هفته بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
در این نشست که جانشین سپاه ناحیه شاهرود و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان، ایثار و کوثر، بسیج فرهنگیان و رسانه، معاونت فرهنگی هنری و نیروی انسانی بسیج و عملیات سپاه ناحیه و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود حضور داشتند، در خصوص اجرای برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی بویژه سوم الله ۱۳ آبان بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی جانشین سپاه شاهرود در سخنانی با تاکید بر اهمیت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و اولویت کار با دانش آموزان بر برنامه ریزی دقیق اجرای برنامه‌های هدفمند در فضای مجازی و حقیقی تاکید کرد.
سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان نیز با تاکید بر دشمن شناسی به عنوان اولویت کار در این هفته گفت: امروز دانش آموزان ما باید دشمن خود را خوب بشناسند تا بتوانند با درک درست اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کنند و باید در این مسیر برنامه‌ها را هدایت کرد.
وی به فضای مجازی و تهدیدات آن‌هم اشاره و بر استفاده از این ظرفیت در راستای ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به دانش آموزان تاکید نمود.
سرگرد پاسدار علی احمدی مسئول دفتر بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شاهرود نیز در این نشست با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی بر اجرای برنامه‌های ابلاغی و ابتکاری با توجه به شرایط خاص ایام کرونا تصریح کرد.
در این نشست اعضای به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد برگزاری برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی بویژه سوم الله ۱۳ آبان پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها