حجت الاسلام هادی عامری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریک صادر نمود.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۲۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام هادی عامری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی بدین شرح صادر کرد:
متن پیام بدین شرح است:
قطعا پیشرفت، آبادانی و توسعه همه جانبه و پایدار در سایه امنیت و آرامش حاکم در جوامع میسر خواهد بود.
نیرو‌های انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نماد اقتدار، نظم، مهربانی و رأفت در جامعه هستند و با حضور ایثارگرانه خود، سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی، در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، و برقراری نظم و آرامش در کشور هستند.
بی‌تردید امنیت و آرامش امروز کشور و شهرستان، مرهون فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است، که در سایه مجاهدت آنان، فضایی آرام و مناسب برای رشد و توسعه جامعه اسلامی مهیا شده است.
بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان است.
بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم انتظامی بهاباد، معاونین، رؤسای پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها و کلیه کارکنان و دلاورمردان این نیروی خدوم که با مجاهدت شبانه روزی در راه تأمین نظم و امنیت تلاش می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات ارزشمند، اخلاص و تعهد این عزیزان صمیمانه قدردانی می‌نمایم.
حجت الاسلام هادی عامری
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد
ارسال نظرات