مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از اجرای پویش طرح باران همدلی توسط این موسسه فرهنگی خبر داد و گفت: تعداد ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر و لوازم بهداشتی درسطح استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۴۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
توزیع دوهزار بسته لوازم التحریر و لوازم بهداشتی در شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از اجرای پویش طرح باران همدلی توسط این موسسه فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: تعداد ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر و لوازم بهداشتی درسطح استان توزیع شد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: از آنجایی که شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشت بسیاری از خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار داده است، اجرای پویش طرح باران همدلی در دستور کار قرار گرفت که در ادامه این طرح تعداد ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر و لوازم بهداشتی درسطح استان توزیع شد که این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خط کش، خودکار، ماسک، موادضدعفونی کننده و دیگر وسایل مورد نیاز دانش آموزان بود.
گفتنی است، موسسه فرهنگی بین الحرمین، از مراکز دینی و فرهنگی فعال در حوزه مقابله با ویروس کرونا است که در طول ایام شیوع این بیماری فعالیت‌های آموزشی، امدادی، خیریه، فرهنگی و اجتماعی را برای اقشار مختلف مردم انجام داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها